Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R.I.P Tori.fi

Vierailija
20.03.2024 |

Maksettiinkohan tuolle tori.fi uudistajalle rahaa tuosta uudesta versioista, ja tuliko kenties onnistunut olo sen jälkeen? Oppikirja esimerkki siitä miten jonkin toimiva ja ehjä korjataan rikki.

Kyselee entinen tori.fi käyttäjä 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uus tori muistuttaa mun mielestä huutonettiä tosi paljon.

Vierailija
2/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen että on pahasti yritetty matkia Zadaata. Mutta a)jonkun toisen kopioiminen ei yleensä ole kauhean toimiva ratkaisu ja b) tuo Zadaan malli ei oikein toimi sohviin ja Ladan osiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä.ei löydä järkevällä haulla enää yhtään mitään. Joten eipä anna aihetta etsiä mitään, ja vielä vähempi laittaa sinne mitään myyntiin. Ennustus: Alle puoli vuotta, ja se on sitten kokonaan loppu.

Vierailija
4/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjä ja toimiva? Tuo petosmiesten paratiisi?

Vierailija
5/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ei löydä enää yhtään mitään. Mihin kaikki tuotteiden kategorioiden tarkemmat kriteerit ovat hävinneet?  Nyt on kaikki tuhannet tuotteen samassa. Eihän niitä kukaan jaksa selata. Tästä eteenpäin laitan tavarani johonkin muualle myyntiin.

Vierailija
6/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisurkea uudistus! Käyttö loppuu tähän.

Ei jatkoon!

Vierailija
7/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä negatiivisuus. Itse pidän tästä uudesta kovasti. Erityisesti myyjän näkökulmasta kaupankäynnistä tuli sujuvampaa. Kiva kun myyjille voi antaa arvosteluja. ToriDiili myös hyvä uudistus.

Ostajan näkökulmasta myynti-ilmoituksista on mahdollista saada enemmän tietoja tuotteista irti. Myös tuotteiden suodatus on monipuolisempaa eikä esim. tarvitse nähdä ilmoituksia jotka eivät kiinnosta. 

Ehkä vaatii vain tottumista kuten kaikki uusi yleensä.

Vierailija
8/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä negatiivisuus. Itse pidän tästä uudesta kovasti. Erityisesti myyjän näkökulmasta kaupankäynnistä tuli sujuvampaa. Kiva kun myyjille voi antaa arvosteluja. ToriDiili myös hyvä uudistus.

Ostajan näkökulmasta myynti-ilmoituksista on mahdollista saada enemmän tietoja tuotteista irti. Myös tuotteiden suodatus on monipuolisempaa eikä esim. tarvitse nähdä ilmoituksia jotka eivät kiinnosta. 

Siis miten muka myyjälle tuli sujuvampaa? En ymmärrä. Myyjä olen.

Vierailija
9/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo on, itse ainakin löysin hakusanalla hyvin paljon ilmoituksia. Ilmoittaminenkin onnistui oikein helposti heti ekakerralla. Muutaman alakategorian ilmoitin toiveena ylläpidolle. Ihan tyytyväinen olen. Viestitkin kulkee normaalisti.

Samaa en voi sanoa tänään huutonetistä. Mikä hemmetti siellä nyt on vikana kun tekstit puhelimella on kirpun kokoisia ja suurentaminen ei onnistu, ilmoitusten jättäminen on mahdotonta.

Vierailija
10/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehjä ja toimiva? Tuo petosmiesten paratiisi?

Suurin osa meistä myyjistä on umpirehellisiä ja ostajistakaan ei yksikään ole kymmenen vuoden aikana huijannut minua.

Vierailija
11/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän tuo on, itse ainakin löysin hakusanalla hyvin paljon ilmoituksia. Ilmoittaminenkin onnistui oikein helposti heti ekakerralla. Muutaman alakategorian ilmoitin toiveena ylläpidolle. Ihan tyytyväinen olen. Viestitkin kulkee normaalisti.

Samaa en voi sanoa tänään huutonetistä. Mikä hemmetti siellä nyt on vikana kun tekstit puhelimella on kirpun kokoisia ja suurentaminen ei onnistu, ilmoitusten jättäminen on mahdotonta.

Ehkä huutiksessa on ruuhkaa kun torilaiset vaihtaa alustaa.

Vierailija
12/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin huvikseni hakua, hyvinhän tuo löysi.

Testinä siis kokeilin haluta ostaa sohvan tietyltä alueelta, tietystä kaupungista ja jopa tietyltä asuinalueelta. Hakutuloksetkin saattoi vielä lajitella monella tapaa (halvin, kallein, uusin, vanhin jne...) 

Mikä tuossa nyt siis niin närästää?

Vierailija
13/24 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

_"Veni, vidi, vici" (Tulin, näin, voitin)_ Julius Caesar.

_"Emi, immisi, fregi" (Ostin, fuusioin, rikoin)_ Schibsted.

Vierailija
14/24 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko turhaa syyttää uudistuksen toteuttajaa. Totta kai hän palkkansa työstään sai. Toteutuksen tekijä ei kuitenkaan määrittele designia ja toiminnallisuuksia, sen tekee toteutuksen tilaaja eli asiakas. Voin uskoa, että tekijä ei ole tyytyväinen ja on varmasti antanut palautetta ja parannusehdotuksia projektin aikana. Mutta tilaajalla eli asiakkaalla on ollut oma visionsa.

PS. Käytä sitä selainversiota vaan.

Vierailija
15/24 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton tehtävä löytää esim. auton renkaat kun mitään kriteereitä enään käytössä. Ennen saattoi laittaa hakuun renkaan tuumakoon, pulttijaon, leveyden sekä valinnan nastarenkaiden, kitkarenkaiden ja kesärenkaiden välillä. Nyt kaikki renkaat ovat iloisesti sekaisin. Eilen yritin hakea, mutta oli pakko luovuttaa kun en jaksanut kahlata satoja ilmoituksia läpi.

Vierailija
16/24 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä myydyt-logiikkaa. Minulla on näkyvillä myyty 17 tuotetta. Niistä on kolme todellisuudessa myytyä. Loput olen poistanut vanhassa versiossa. Ei ole siis myyty vaan poistettu. Muut oikeasti myydyt eivät näy.  En löydä mitään järkeä miten on ajateltu toimivan. 

Eilen poistin uudesta versiosta kokeeksi tuotteen. Se ei näy myydyissä. 

Vierailija
17/24 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi Tori. 👋

Vierailija
18/24 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On melko turhaa syyttää uudistuksen toteuttajaa. Totta kai hän palkkansa työstään sai. Toteutuksen tekijä ei kuitenkaan määrittele designia ja toiminnallisuuksia, sen tekee toteutuksen tilaaja eli asiakas. Voin uskoa, että tekijä ei ole tyytyväinen ja on varmasti antanut palautetta ja parannusehdotuksia projektin aikana. Mutta tilaajalla eli asiakkaalla on ollut oma visionsa.

PS. Käytä sitä selainversiota vaan.

Mä selailin Toria illalla nukkumaan mennessä puhelimella. Enää se ei toimi. Tietokonetta En raahaa sänkyyn. Hei hei tori.

Vierailija
19/24 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No moi Tori.fin edustaja. Ei toimi. Selaimellako surkea, puhelimella ei ollenkaan.

Vierailija
20/24 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä omissa asetuksissa, siellä on kaikki yksityisyysasetukset päällä, ilman lupaani luotu ja jätetty päällä asetukset. En ainakaan tietoisesti antanut lupaani tähänSinua vakoillaan sukupuoli, mieltymykset, sijainti, näkemäsi mainosten syöttö profiloinnin mukaan, kiinnostuksesi taltioidaan, tiedot voidaan luovuttaa ( myydä kolmansille osapuolille) pakollinen toridiili jos aiot enää oikeasti tehdä kauppaa, tilinumerosi pakollinen luovutus, jos aiot nostaa ilmoituksesi.

Rajoitetaan sinulle näytettäviä tuloksia heidän oman profiloinnin takia

yritäppä myydä tuotetta joita sinulla 2 samanlaista ni julkaisivat vanhana ilmoituksena, siellä sitten uusi myytävä tavara 10:lä sivulla

Kuka saata** n mulk** on niin vitt* mainen että ottanut oppitunteja vai onko sitten synnynnäinen kus**ää että on mulkk**en mulk** kun tämmäsen tehny????🤮🤮🤮🤮🤮

Täydellinen kontrolli , vakoilu, yksityisyytesi on tori modejen vallassa jne.

Todellinen petos vapaa kauppaa kohtaan.

Sillä vitu***sen määrällä ei ole rajaa. Ihan täys pas** systeemi. Lähentelee laillistettua ryöstöä.

loppu tori kauppa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme