Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä EU:sta?

Vierailija
20.03.2024 |

Onko Suomen etu vai ei? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole koskaan ollut etu, mutta eipä minulta kysytty kun sinne päätettiin liittyä.

Vierailija
2/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuohon sanoisi .. Itse en ole fani, mutta en mä sitä ääneen sanoisi. Ymmärrän että vastamielipiteen esittäjänä olisin rreissisti. Pääsen helpommalla kun nyökyttelen mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on saanut itse päättää vapaasti. 

Vierailija
4/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanois ihan noinkaan, kyllä siellä aina joku taho on ohjailemassa näitä asioita. Siihen voidaan vaikuttaa niin monella eri tavalla. 

Otetaan esimerkki, mitä tehtäisi jos haluttaisi Suomi ja Ruotsi Natoon? Puskettais joku valtio Venäjän kans sotaan. hehe

Vierailija
5/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanois ihan noinkaan, kyllä siellä aina joku taho on ohjailemassa näitä asioita. Siihen voidaan vaikuttaa niin monella eri tavalla. 

Otetaan esimerkki, mitä tehtäisi jos haluttaisi Suomi ja Ruotsi Natoon? Puskettais joku valtio Venäjän kans sotaan. hehe

Ai miten Suomi eroaa noista liitoista ja natoista JOS teoriassa haluaisi? - Ei se enää onnistu

Vierailija
6/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko ollut kellarissasi koronan alusta lähtien?

Vierailija
7/7 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot kun huomioidaan, eli kuuluako EU:hun vai ei, niin parempi että kuulutaan. Tai pitäisikö sanoa että vähemmän huono, joskus kun ei ole muita kun huonoja vaihtoehtoja tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan