Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi "Toridiili" voi olla haitallinen myyjälle

Vierailija
20.03.2024 |

Toisesta Tori.fi keskustelusta bongattua...

Eli tällä "Toridiilillä" myyjä ei saa tuotteesta rahaa etukäteen. 

Tori pidättää rahat, kunnes ostaja kuittaa tuotteen hyväksytyksi. Jos ostaja väittää, että laatikossa oli vain mainoslehtiä, myyjä ei saa rahojaan ikinä.

Kyllä tätä huijarit siis osaa hyödyntää. Ostetaan sitä ja tätä ja "ei hyväksytä tuotetta". Meneehän tuosta huijaamisesta sit tietenkin tunnus kiinni mutta jos heti ostaa kaiken mitä saa niin voi saada jopa sata tuotetta ilmaiseksi tai vaikka enemmänkin. Sit niitä voi kaupustella eteenpäin jossain paikallisessa fb ryhmässä ja kerätä rahat itselle.

Jollain nisteillä ei oo mitään väliä tekeekö myyjä rikosilmoituksen vai ei kun kaikki on muutenkin ulosotossa.

Toki sama ihminen ei sit pysty avaamaan enää uutta tunnusta, mutta sillä ekallakin pystyy tekemään useille ihmisille huomattavaa haittaa.

Ei hyvä, ei todellakaan.

Kommentit (516)

Vierailija
481/516 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilillä saa myydä tuoteväärennöksiä, näin tori.fi toimii joten se siitä vastuullisuudesta mitä mainostavat.

Vierailija
482/516 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee näitä viestejä, onko vielä myynnissä, vastaat kyllä, seuraavassa viestissä alkaa tinkimimen, nykyisin en enää vastaa näihin ja sitten on näitä tyhmiä lukutaidottomia kun lukee vain nouto niin kysellään postitusta, en todellakaan ala postittamaan mitään halpaa tuotetta.

Tinkiminen on ihan normaalia torissa, lähinnä se että kun myyt jotain vaikkapa 2kk vanhaa tonnin puhelinta 900€, niin siihen tulee niitä idi ootteja, jotka tulee huutelee 500€ posteineen. Se, että joku tarjoaa vaikkapa 850€ on ihan validi tarjous.

Minä en ainakaan tingi hinnoista, laitan hinnan ja sillä hinnalla myyn, ei ole minun vika jos ostajalla ei ole rahaa, en minä sen takia alenna hintaa, minulla ei ole rahasta pulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/516 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on roskaa, älkää käyttäkö.

Vierailija
484/516 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään diiliä, en käytä, älkää vaan ottako mitään humpuukidiiliä.

Vierailija
485/516 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs akka vahingossa paljasti että aikoo kusettaa minua toridiilillä. Halusi ostaa minulta toridiilillä lasiastian, ja sanoi että sillä on kotona samanlainen mutta se putosi ja meni rikki. Haistoin heti palaneen käryn. Vastasin että rahat tilille ja paketti liikenteeseen tai nouto. No eipä kuulunut sen jälkeen mitään.

Vierailija
486/516 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas TORIDIILILLÄ uusi Vuittonin vyö 28€.

Näin tori.fi.

Tosi reilua aitojen Vuittonin tuotteiden myyjiä kohtaan, avustaako tori.fi rikoksessa maksua vastaan toridiilillä?

Vierailija
487/516 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään diiliä, en yleensä postita yhtään mitään, jos postitan niin rahat ensin tilille ja sitten paketti postiin.Tinkijät laitan estoon enkä vastaa mitään tyhmiin tarjouksiin tms.Mutta on tori muuttunut huomattavasti vuodesta 2013 ja vain huonommaksi mennyt vuosi vuodelta.

Sama taktiikka minulla. Taas on Toridiileistä tarjous, joten tietää noita kyselijöitä riittävän, vaikka ilmoituksissani lukee kyllä, etten käytä Toridiiliä.

En vastaa kyselijöille, tinkijöille.

Vierailija
488/516 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua.

Yritin tänään tehdä myynti-ilmoitusta torissa, muttei lähtenyt luonnostilasta eteenpäin. Käteisenä tai mobilepayllä ajattelin vastaanottaa rahat.

Siis onko nyt niin, että tuo toridiili on ainoa tapa lähettää ja vastaanottaa rahaa? Siksikö se ilmoitus ei lähde eteenpäin, kun en ole ottanut toridiiliä käyttöön? Valistakaa nyt viisaammat minua. 

Vierailija
489/516 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tänään tehdä myynti-ilmoitusta torissa, muttei lähtenyt luonnostilasta eteenpäin. Käteisenä tai mobilepayllä ajattelin vastaanottaa rahat.

Siis onko nyt niin, että tuo toridiili on ainoa tapa lähettää ja vastaanottaa rahaa? Siksikö se ilmoitus ei lähde eteenpäin, kun en ole ottanut toridiiliä käyttöön? Valistakaa nyt viisaammat minua. 

Hyväksy luonnos, valitse "ei toridiiliä".

Vierailija
490/516 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy luonnos, valitse "ei toridiiliä".

Kiitos! 

Vierailija
491/516 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän takia en hyväksy mitään v**un tori-diilejä, vaikka pellet huutelee mitä. Vien mieluummin kaatopaikalle sitten.

Vierailija
492/516 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään diiliä, en yleensä postita yhtään mitään, jos postitan niin rahat ensin tilille ja sitten paketti postiin.Tinkijät laitan estoon enkä vastaa mitään tyhmiin tarjouksiin tms.Mutta on tori muuttunut huomattavasti vuodesta 2013 ja vain huonommaksi mennyt vuosi vuodelta.

Sama taktiikka minulla. Taas on Toridiileistä tarjous, joten tietää noita kyselijöitä riittävän, vaikka ilmoituksissani lukee kyllä, etten käytä Toridiiliä.

Kyselijät eivät osta mitään. Tinkijät eivät myöskään osta mitään, tinkiminen on vain ajanvietettä heille.

Toisin sanoen: myyjälle on aivan turha vastata kyselijöille tai tinkijöille. 

Vierailija
493/516 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselijät eivät osta mitään. Tinkijät eivät myöskään osta mitään, tinkiminen on vain ajanvietettä heille.

Toisin sanoen: myyjälle on aivan turha vastata kyselijöille tai tinkijöille. 

Se on juuri näin, alussa vastailin mutta totesin että se on turhaa ajan haaskausta, turhaa vaivaa kun kysellään mittoja, väriä, merkkiä ja ties mitä mikä käy ilmi ilmoituksesta.

Vierailija
494/516 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen: myyjälle on aivan turha vastata

Näin juuri, kyselijät eivät osta mitään. Ei kannata vastata, ajanhaaskausta vain.

Vierailija
495/516 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee näitä viestejä, onko vielä myynnissä, vastaat kyllä, seuraavassa viestissä alkaa tinkimimen, nykyisin en enää vastaa näihin ja sitten on näitä tyhmiä lukutaidottomia kun lukee vain nouto niin kysellään postitusta, en todellakaan ala postittamaan mitään halpaa tuotetta.

Tinkiminen on ihan normaalia torissa, lähinnä se että kun myyt jotain vaikkapa 2kk vanhaa tonnin puhelinta 900€, niin siihen tulee niitä idi ootteja, jotka tulee huutelee 500€ posteineen. Se, että joku tarjoaa vaikkapa 850€ on ihan validi tarjous.

Minä laitan myyntihinnan ilmoitukseen, en tingi, ei ole rahapulaa, validi hinta on se asettamani hinta.Nauratti kun joku "ostaja" tarjosi minulle 300€ 1500€ tuotteesta ja selitti kuinka hänen täytyy pärjätä kilpailussa yrittäjä

Etkö osaa lukea, meni kaupaksi myöhemmin 1500€ en minäkään tingi, jos ei mene kaupaksi minun hinnalla niin pidän itselläni tuotteen, minulla on rahaa, ei ole rahapulaa.

Vierailija
496/516 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, voi helvetti mitä paskaa tämä toridiili, rastitat että et käytä ja sitten kuitenkin joku lukutaidoton idiootti ehdottaa sulle tyhmää diiliä, tori.fi on ihan täyttä paskaa.

Vierailija
497/516 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään diiliä missään tapauksessa. Älkää käyttäkö mitään turhaa roskaa !!!

Vierailija
498/516 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tingi, laitan ilmoitukseen hinnan, se on sen hinta.Miksi alkaisin tinkimään kun ei ole rahasta pulaa? 

Vierailija
499/516 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin tänään noin kello 18 tuoteväärennöksestä, ennen kello 19 tori oli taas hyväksynyt saman ilmoituksen uudestaan, nyt ei mainittu merkkiä ilmoituksessa.Kumpikin ilmoitus toridiilillä.Vastuullista toimintaa?

Vierailija
500/516 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on täyttä roskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi