K sovellus auttakaa..
Olen aktivoinut eri etuja. Mistä ihmeestä näkee mitä olen jo aktivoinut. Surkea sovellus!
Kommentit (8)
Itkettää ja tuntuu ikävältä että ihmisiä on noin huijattu. Siis joutunut huijauksen kohteeksi. Olen pahoillani. En ottanut piik. tai sovelluksia. Ehkä muutama pääsi ulkomaille.
Edut kannattaa aktivoida kaupassa ja seurata ohjeita eli vilauttaa niitä kassalla maksun yhteydessä tai vaan Plussa-korttia jos se riittää. Kyllä ne ohjeistaa.
Vierailija kirjoitti:
Edut kannattaa aktivoida kaupassa ja seurata ohjeita eli vilauttaa niitä kassalla maksun yhteydessä tai vaan Plussa-korttia jos se riittää. Kyllä ne ohjeistaa.
Ei tarvitse koossa vilautella sovellusta, riittää kun on aktivoitu. Ässä on hanurista kun esitettävä kassalla sovellus.
Voisi tosiaan kehittää sovellusta niin että näkisi mitä on etukäteen jo aktivoinut. Nyt ei näe että komppaam ap:tä.
Ei mulla ainakaan ole kuin yksi aktivoitava etu kerrallaan, joten eipä ole paljon muistettavaakaan. Ns. mobiilietu, joka on sovelluksessa heti ekana. Muut edut saan automaattisesti Plussa-korttia näyttämällä, ilman aktivoimista. Voit aktivoida mobiiliedun valmiiksi, vaikka et käyttäisikään sitä.
Kun etu on aktivoitu, siinä ei enää lue "Aktivoi etu". Ei sen ihmeelliseempää. Sitten vain kassalla käytät Plussa-korttia, niin saat edun.
Ei siinä ole kuin se ensimmäinen aktivoituva, kai itse näet jos se on klikattu.
Boomereiden ei kannata sovelluksiin sekaantua...