Kysymys fb:sta
Ikäihminen täällä hei!
olen fb/ssa joitain vuosia ollut muutamassa ryhmässä, mutta en ole koskaan kirjoittanut mihinkään mitään omia julkaisuja, joskus kommentoinut muiden kirjoituksia.
Nyt olis yksi tärkeä kysymys jota yksityisessä ryhmässä haluaisin tiedustella, miten se tapahtuu🙈? Ja näkeekö mun fb kaverit, (jotka ei kuulu tähän ko.ryhmään) sen julkaisun?
Kirjoitanko siis tuohon mun oman profiilikuvan vieressä näkyvään kirjoita jotain kohtaan
kiitän asiallisista vastauksista
Kommentit (39)
Siellä saattaa olla myös mahdollisuus kommentoida nimettömänä.
Napauta ryhmää (mene ryhmän seinälle)
Kirjoitta kommenttisi ja valitse: Julkaiseminen nimettömänä.
Haluaisiko joku seurata minun seinääni? Kaipausketjusta minut on jo savustettu ulos.
Mitä ryhmiä te seurailette siellä fbssä?
Minullakin on joskus ajatuksia joita voisin jakaa. En ehkä julkisesti viitsisi..
Jos jakaa julkisesti omalla seinällä niin saattaa saada faneja jotka eivät ole hyvällä asialla ollenkaan niin siksi kaverit olisi kivoja.
Aivot kiinnostavat monia. Entäs kaikki kirjallisuus aiheeseen liittyen?
Se, näkyykö ryhmään kirjoittamasi kommentti ryhmän ulkopuolelle, riippuu sen ryhmän yksityisyysasetuksista. Jos ryhmä on julkinen, kuka tahansa näkee ryhmän, sen jäsenet ja sen, mitä ryhmään on kirjoitettu, vaikka ei itse kuuluisi ryhmään. Jos ryhmä on yksityinen, vain siihen kuuluvat näkevät ryhmään postatut julkaisut. Yksityisistä ryhmistä voi vielä eikseen säätää sitä, löytyykö ryhmä Facebookissa hakutoiminnolla vai onko se piilotettu ja sinne voi liittyä vain kutsulla.
Lasten kasvattaminen on usein haasteellista ja aiheuttaa paljon päänvaivaa äideille sekä iseille eikä sitä aina kehtaisi mummoakaan vaivata mieltä painavilla asioilla. Ei hätää, monen vuoden kokemuksella osaan auttaa sinua monissa muutoksissa kohti onnellisempaa lapsiperhearkea! Tuletko seuraamaan jos kysymys on lapsista?
Kiinnostaako mainokseni sinua yhtä paljon kiviä?
Lisävihje edelliseen! On sanonta; kiviäkin kiinnostaa. Se tarkoittaa että ei kiinnosta kiviä eikä ketään muutakaan.
Mikä aihe olisi pinnalla juuri nyt? Mistä asiasta pääsi räjähtää tai kynäsi sauhuaa?
Mistä tänään puhutaan? Kuka on äänessä ja kuka vaikenee?
Mitä sinun on pakko tehdä sellaista mitä muut eivät ymmärrä?
Puhutko ääneen havaintojasi? Miksi sinä käyttäydyt tietyin tavoin?
Miksi maailma makaa tällä tavalla?
Miksi yksinäisyys on tuhoavaa? Voiko yksinäisyys olla hyvä asia tai jopa elinehto?
Menet ryhmän seinälle ja kirjoitat sinne. Jos ryhmä on yksityinen eikä siinä ole kavereitasi niin ne ei näy niille. Mutta näkyy kaikille ryhmän jäsenille kyllä.