Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen pääsiäinen teille on tulossa?

Vierailija
20.03.2024 |

Mulle ihan rauhallinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kahdestaan: ulkoilua, ehkä pilkkimään jos kelit suosii. Perjantaina käydään ehkä katsomassa yksi keikka. Grillikauden aloitus, hyvää ruokaa ja juomaa. Ja kunnon yöunia

Vierailija
2/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepoa ja herkuttelua, laitan kevääseen/kesään sopivat verhot keittiö&olkkariakselille, tyynyt ja ruokapöydän tabletit jotka ostin jokin aika sitten ja saunomista. Ja jos sais täydellisen pääsiäisen niin saisin toisella paikkakunnalla opiskelevan esikoiseni kotiin, mutta eipä taida olla tulossa😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallinen varmaan. Tytär tulee kotiin pääsiäiseksi.

Vierailija
4/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska.

Vierailija
5/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkille suvun kanssa perjantaina. Pitkä perinne.

Pihasauna lauantaina. Grillausta. Herkkuruokaa.

Vierailija
6/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä pääsiäistä mitenkään

Vierailija
7/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen aloittanut paaston. Luen Waltarin Ihmiskunnan viholliset ja valtakunnan salaisuuden.  En ole uskis, mutta pidän pääsiäisen ideasta. 

Vierailija
8/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilaan mennään. Lapselle askarteluja ja munien etsintää. Pihasaunakaden aloitus.

Ei siis mitään ihmeellistä, mukavaa yhdessä oloa.

Vierailija
9/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin muutkin viikonloput. Herään noin kymmenen aikaan aamulla, tollotan nettiä tuntikaupalla, välillä vilkaisen tv:tä, syön melkein joka toinen tunti, luen kirjaa tai lehteä, kuuntelen musiikkia, otan jossain välissä tirsat. kukun aamuyöhön, menen nukkumaan aamulla neljältä...

Vierailija
10/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harras, pakanallinen. 

Vierailija
11/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina mökille, maanantaina kotiin. Lapsen lukio estää jo torstaina lähtemisen. Suklaamunia, mämmiä, lammasta ja plo punaviiniä. Muuta ei ole suunniteltu. Yleensä nää juhlapyhät kulminoituu meillä ruokapöytään.

Vierailija
12/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin outo koska muutamme pääsiäisen aikana pois kodista jossa olemme asuneet 15 vuotta. 

Vierailija
13/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaista lauantaihin olen vapaalla. Yhtenä päivänä käyn siskoni luona toisessa kaupungissa, muuten kotitöitä ja lepäilyä. Sunnuntaina ja maanantaina olen töissä. 

Vierailija
14/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. 

Teen töitä, juon viiniä ja nautin tyhjästä asunnosta koska kumppani on duuniteissulla.

Vierailija
15/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLen aloittanut paaston. Luen Waltarin Ihmiskunnan viholliset ja valtakunnan salaisuuden.  En ole uskis, mutta pidän pääsiäisen ideasta. 

Saanko kysyä? Mistä pidät pääsiäisideassa?

Vierailija
16/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harras, pakanallinen. 

Miten?

Vierailija
17/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään koiran kanssa mämmiä ja ulkoillaan. Siinä ne tärkeimmät.

Vierailija
18/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuten kaikki ajat. Yksinäin, tylsä ja köyhä.

Vierailija
19/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tunnelmallinen pääsiäinen Andaluciassa, jossa pääsiäisviikon jokaisena päivänä tai paremminkin yönä on upea kulkue.

Kaduilla on hieno tunnelma Kummisetä-elokuvamaisen musiikin soidessa, satojen ihmisten kulkiessa hiljalleen, välillä pysähtyen, eri pyhimyspatsaiden perässä. Kulkueeseen osallistuvilla on mustat kaavut, osalla samanlaiset hatut kuin Ku-Klux-klaanilla, naisilla mustat pitsihunnut jne.

Varaamme aina pöydän ravintolan terrassilta, josta voimme seurata kulkuetta.

Muuten päivät kuluvat lenkkeillen, kuntosalilla ja golfkentillä ja tietenkin syödään hyvin ja nautitaan espanjalaisista viineistä.

Kotona laitan pöydälle pienissä kulhoissa rairuohoa ja teen hienon asetelman niistä ja erilaisista keltaisista lasitipuista, -pupuista ja -munista sekä keltaisista kynttilöistä.

Vierailija
20/21 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä perjantaista sunnuntaihin. Tee 12 tuntisia päiviä. Pääsiäismaanantainai  on vapaa varmaan, mutta eivole työvuorolistoja vielä satu 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä