Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy laittaa ykköset päälle. Taksi tulee kohta ja lähden Stockmannille

Vierailija
20.03.2024 |

Minä en käykään missään köyhien suosimissa Prismoissa tai halpahalleissa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on, ostatko Kobe -härkää?

Tottakai. Ja tryffeleitä. Nostan 300 euroa ja laitan ne seteliklipsiin. Siitä kassalla otan hitaan tyylikkäästi ison 50 euron setelin. Stockan kanta-asikaskortti minulla on erityisen tyyylikkäässä korttikotelossa.

Hih, hitaasti ja tyylikkäästi viiskymppisen. :D:D 

Eikö sulle ressukalle myönnetty edes sitä tavallista pankkikorttia, jolla saa maksaa ostokset? Kurja juttu. Sitten kun sun luotot palailee joskus, niin kysäse pankista sellaista. Voithan ottaa tavallisen Visa electronin vaikka, ei siinä tarvii olla sitä luottopuolta. 

Sit jos saat sossusta niitä maksuosoituksia, vai mitä ne on nimeltään, niin ei kannata varmaan Stockalle niitä viedä. Käyt vaikka jossain Tokmannilla tai K-marketissa (tosin aika kallis kauppa). 

Eikä sun kannata niitä parhaimpia verkkareitakaan tonne sohjoon panna päälles, joku auto voi roiskia vielä kuraa päälle. 

Vierailija
42/43 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastakkainasettelua, 42. Veikkaan vahvasti, ettet tunnistaisi minua maalaista, joka käyn muutamia kertoja vuodessa Helsingissä. Etkä meistä muitakaan. Siellä on niin helppoa upota massaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kävin Stockalla. Oli colleget, ulkoilukengät ja urheilutakki. Eivät ihan ykkösvaatteeni siis.

Ihan hyvää palvelua sai silti, (kassa)myyjä vielä ostokseni jälkeen kävi esittelemässä uutuuksia joita en ollut huomannut. Ja ei, en ole mikään Stockan vakkari jolle tulisi tarjota parasta palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme