Täytyy laittaa ykköset päälle. Taksi tulee kohta ja lähden Stockmannille
Minä en käykään missään köyhien suosimissa Prismoissa tai halpahalleissa.
Kommentit (43)
Ap, älä unohda lehtikultaa äläkä rypäleitä!
Tuskin sinne nyt iltapuvussa tarvitsee mennä? Kai pikkuisen vähemmänkin riittäisi?
Juntit tunnistaa aina siitä kun ne pukeutuu erityisen hienosti mennessään keskustaan.
Minkä takia kauppareissulle pitää olla juhlakuteet?
Eikö ne kato sua vähän pitkään siellä, jos toiset on ihan arkiasuissaan työpäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Ykköset? Siis frakin tai iltapuvun?
Aika hassun näköinen olet, vaikka Stokkallakin :D. Ole varuillasi, etteivät koppaa sinua piipaa-autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden kohta käymään Puuilossa tuliterällä yli 60 000 maksaneella sähköautollani. En tiedä vielä miten pukeudun.
Onnea vaan luottomaksujen lyhennyserissä! Kai tiedät sen, että uuden auton arvo laskee 10-15% kun ajat sen autofirmasta ulos? Todella surkean sijoituksen teit, mutta tapansa kullakin.
Ja ei hätää. Kun löydät itsellesi kumppanin, hän voi hyvin suurella todennäköisyydellä opettaa sinua pukeutumaan. Kengännauhojen sitominen onkin sitten vähän hankalampaa, mutta onneksi löytyy myös tarramalleja sähköautoilijoille.
Kiitos huolenpidosta, sijoitukseni ovat suurelta osin pörssiosakkeissa joiden tuotoilla voin ostaa vaikka kuinka monta autoa käteisellä. Auto ei ole minulle sijoitus vaan käyttöesine. Tai ehkäpä tuo tallissa oleva vuoden -64 harrasteauto on jollain tapaa myös sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on, ostatko Kobe -härkää?
Tottakai. Ja tryffeleitä. Nostan 300 euroa ja laitan ne seteliklipsiin. Siitä kassalla otan hitaan tyylikkäästi ison 50 euron setelin. Stockan kanta-asikaskortti minulla on erityisen tyyylikkäässä korttikotelossa.
🤣🤣🤣aika hyvä. 200 euron seteli olis ollut parempi, mutta hyvä tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on, ostatko Kobe -härkää?
Tottakai. Ja tryffeleitä. Nostan 300 euroa ja laitan ne seteliklipsiin. Siitä kassalla otan hitaan tyylikkäästi ison 50 euron setelin. Stockan kanta-asikaskortti minulla on erityisen tyyylikkäässä korttikotelossa.
Montako grammaa kobe-härkää ostat ?
200 grammaa.
Noin vähän?
Se riittää. Laitan sen päälle vielä japanilaista lehtikultaa. 25 lehden arkki maksoi 65 euroa.
Minäkin tulen iltapäivällä, mutta meinasin ihan verkkareissa tulla. (En muuten, mutta matkalaukkuja on naftisti muualla tarjolla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden kohta käymään Puuilossa tuliterällä yli 60 000 maksaneella sähköautollani. En tiedä vielä miten pukeudun.
Onnea vaan luottomaksujen lyhennyserissä! Kai tiedät sen, että uuden auton arvo laskee 10-15% kun ajat sen autofirmasta ulos? Todella surkean sijoituksen teit, mutta tapansa kullakin.
Ja ei hätää. Kun löydät itsellesi kumppanin, hän voi hyvin suurella todennäköisyydellä opettaa sinua pukeutumaan. Kengännauhojen sitominen onkin sitten vähän hankalampaa, mutta onneksi löytyy myös tarramalleja sähköautoilijoille.
Kiitos huolenpidosta, sijoitukseni ovat suurelta osin pörssiosakkeissa joiden tuotoilla voin ostaa vaikka kuinka monta autoa käteisellä. Auto ei ole minulle sijoitus vaan käyttöesine. Tai ehkäpä tuo tallissa oleva vuoden -64 harrasteauto on jollain tapaa myös sij
Jännää että näin rikkaat hilluvat Vauva-palstalla. Olisikohan kyseessä kuitenkin patolokinen valehtelija? Jaksamisia rankan elämäsi kanssa.
Ap se on taksilla ajellut siitä lähtien, kun tarjosin hänen autonkuljettajalleen paremman palkan ja edut. Hurmaava herrasmies, mutta paha suustaan joskus kun noituu, että kyllä oli edellinen työnantaja oikea huuhkaja, aivan kuin salaman tappama p*irun raato.
Ai, onko Porvoossakin nykyään Stockmann?
Kävin eilen, käyn tänään. Lähellä asun.
laitan kakkoset päälle ja lähden fillarilla Tokmannille
"Jännää että näin rikkaat hilluvat Vauva-palstalla. Olisikohan kyseessä kuitenkin patolokinen valehtelija? Jaksamisia rankan elämäsi kanssa."
Miksei hilluisi? Elämä on ihanan helppoa kun ei tarvitse rehkiä kääriäkseen kasaan pennosia.
Tämä on aina jännä ilmiö kun ei uskota että joku voi ostaa auton uutena ilman lainaa. Kun vaihtaa auton parin vuoden välein, niin ei tarvitse maksaa niin paljon välirahaa. Tähän autoon vaihtaessa maksoin välirahaa noin 15 000 mikä on ihan pikkuhiluja. Eikä reilu 60 000 euron auto ole edes mikään kallis auto, kalliit maksaa 100 000+.
Olisitte vaan onnellisia että joku ostaa uusia autoja kun eihän teille muuten riittäisi vähän ajettuja käytettyjä järkiostoksia. Minä ajan mielelläni autolla ne ensimmäiset kalliit kilometrit ettei tarvitse koskea jonkun muun likaamaan rattiin.
Ykköset? En kyllä kehtaisi mennä iltapuvussa tms. hienoimmissa vaatteissani kauppaan ostoksille.
Eikö teillä nyt huumorintajua löydy? Ihan selvästi kieli poskessa tehty aloitus ap:lta, ja kaikki ottaa jotenkin tosissaan. Minua ainakin hymyilyttää mielikuvat, joita ap tuossa loi. Ei täällä palstalla kaikki aina ole sitä, mitä näyttää eikä ole kultaa kaikki mikä kiiltää noin muutenkaan elämässä. Silti voi löytää huumoria ihan vaikka mistä. Parempaa päivää kaikille!
Ap on hauska. Mikä lie hölmö juntti tai hullujenhuoneelta karannut. Tai ehkä maalainen, jonka aina tunnistaa yli pukeutumisesta keskustassa ja Helsingissä.
Tiestikö sinä, että toi on Kaupan alan TESissä? Ei Stockan idea.