Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun sukupolvessa ei paljoa muuta kehuttavaa ole (Z-sukupolvi)

Vierailija
20.03.2024 |

Paitsi se, että yhä nuoremmat ja nuoremmat tytöt tajuaa, että pojat ja miehet ei halua meille naispuolisille yhtään mitään hyvää. Heidän ainut funktio on hyväksikäyttää, satuttaa, alistaa ja lopulta tuhota meidät. Koska te muutkin naiset tajuatte, että ei ole olemassa yhtään miestä, joka ihan vilpittömästi haluaisi yhdellekkään naiselle mitään hyvää. Eikö edes historia ole opettanut teille mitään? Lopettakaa lisääntyminen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ton kaksiinjakaantumisen on kaikki jo huomanneet. Ei kukaan enää pariudu ku Z-sukupolvi koostuu pelkistä naisista ja miehistä, jotka vihaavat toisiaan. Naisista tulee aina enemmän miesvihaajia, miehistä vielä jyrkemmin naisvihaajia. Ikävä suunta ja näkyy ihan maailmanlaajuisesti

Vierailija
2/8 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää trendi on tullu Etelä-Koreasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei! En ole feministi. Feministit haluaa tasa-arvoa. Mä olen miesvihaaja ja feministit ei vihaa miehiä. Radikaalifeministit toki sitten erikseen.

Ap

Vierailija
4/8 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit taistella geenejäsi vastaan niin paljon kuin haluat, mutta jossain on se komea mies jolle annat, jos äitiisi tulet ja suorastaan pyydät, jos isääsi tulet.

Vierailija
5/8 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on täällä monenlaista tallaajaa. Olen kanssasi voimakkaasti eri mieltä enkä usko vihaan rakentavana motivaationa. Mutta itsepä olet valinnoistasi vastuussa.

T. Toinen Z-sukupolven naisihminen

Vierailija
6/8 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit taistella geenejäsi vastaan niin paljon kuin haluat, mutta jossain on se komea mies jolle annat, jos äitiisi tulet ja suorastaan pyydät, jos isääsi tulet.

Jaa mitenhän ihmeessä kun oon lesbo? :D miehethän tosin sitä ei usko koskaan, koska olen kaunis, hoikka ja naisellinen.

Ap

Vierailija
7/8 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on täällä monenlaista tallaajaa. Olen kanssasi voimakkaasti eri mieltä enkä usko vihaan rakentavana motivaationa. Mutta itsepä olet valinnoistasi vastuussa.

T. Toinen Z-sukupolven naisihminen

Lyön vetoa, että oot semmonen pick me, joka on sisäistäny naisvihan ja kaikki mitä miehet sanoo niin sä uskot niitä.

Ap

Vierailija
8/8 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää että oot lapsellinen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän