Työkkäristä oli yritetty soittaa viime perjantaina, kun puhelimesta oli silloin mennyt virta. Pitääkö soittaa takaisin vai soittavatko uudes
Kävin tänään työmarkkinatorin sivuilla ja huomasin, että perjantaina kirjattu 'numeroon ei saada yhteyttä' . Kumma, kun eivät laita perään tekstaria.
Meni jumiin vauvapalstan otsikkokohta ja siksi siinä voi olla virheitä, kun en voi lisätä enää mitään tai korjata.
Kommentit (54)
Outo kirjaus. Siellä kummallisia työntekijöitä nykyisin. En kyllä valitettavasti osaa auttaa. Minun omavalmentajani on aina soittanut uudelleen mikäli ei ole saanut yhteyttä.
Itse en soittaisi. Työnhakuhan on jatkuvaa ja kyllä ne sitten ottavat yhteyttä kun taas viitsivät. Aina parempi mitä vähempi niiden kanssa on tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse soittaisin. Vastuuhlön varmaan tiedätkin.
Tiedän. Eivätkö nykyään enää laita tekstiviestiä, jos eivät saa yhteyttä?
Mutta luulisi, että soittavat vielä uudestaan. Jos olisi toistuvasti yrittänyt tavoitella, lukisi kai 'olen yrittänyt soittaa toistuvasti, mutta en saa yhteyttä'?
Eivät soita uudestaan, pitää vastata, kun puhelu tulee 0295-alkuisesta numerosta. Näin ainakin 2016-2020.
Kyllä nyt napsahtaa elinkautinen karenssi.
Vantaalla jopa 62 prosenttia pakolaistaustaisista saa toimeentulotukea harvempi kuin joka kolmas käy töissä
Vaikka työkkäri ei periaatteessa ole työnantaja, olet kuitenkin työttömystuen saamiseksi "heidän listoillaan".
Tilanne on hieman sama, kuin jos pomo soittelisi töistä minulle, jos en vastaisi, niin saattaisi aika äkkiä tulla varoitus. Eli soittaisin takaisin yhteishenkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Eivät soita uudestaan, pitää vastata, kun puhelu tulee 0295-alkuisesta numerosta. Näin ainakin 2016-2020.
Ei ole 0295-alkuinen vaan normaali kännykkänumero. Olen kuntakokeilun asiakas ja omavalmentaja soitti. En vain viitsinyt eritellä asiaa. En edes tietäisi koko soitosta ellen olisi kirjautunut työmarkkinatorin sivulle tänään, koska akun loppuessa ei tule ilmoituksia soittoyrityksissä. Pelottaa vain mitä siellä nyt ajatellaan, kun numeroon ei saanut yhteyttä. Tahallaan en pitänyt puhelintani kiinni ja luulisi ymmärtävän, jos akku voinut sammua :/
Kyllä he laittavat tekstiviestin perään jos asiakas ei vastaa ja viestissä lukee milloin soittavat uudestaan jotta asiakas voi varautua. Näin ainakin Espoossa, en tiedä vaihteleeko käytännöt kunta kohtaisesti.
Tee yhteydenotto pyyntö Mol,Lin sivulta johon kirjaudut pankkitunnuksilla.leipovat karenssin muuten.tämä kirjoitukseni ei ole trollausta.
Ei kannata soittaa voi joutua töihin
Ilmoittavat sulle kirjeessä tai tekstiviestillä ajan ja päivän, jolloin soittavat. Jos et vastaa, napsahtaa karenssi.
Vierailija kirjoitti:
Karenssi tuli
Luulisi silloin, että näkyisi tieto asiointisivulla selvityspyyntönä.
Itse ajattelin lopettaa työnhaun ja hakea toimeentuĺotukea. En kestä te- toimiston tekopyhiä puheluita enää. Te- toimistosta soitetaan näitä pakkopuheluita, vaikka tiedetään, että mikään ei muutu. Höpötellään 5min, turhaa horinaa ja kumpaakaan osapuolta ei kiinnosta pätkääkään. Olen 61v työtön ja koskaan en ole saanut mitään apua te- toimistosta. Pelkķiä pakkopuheluita.
Te-toimiston sivuilla ainakin ennen sai laittaa viestiä ja jättää soittopyynnön. Onkohan muuttunut muutaman vuoden aikana?
Kyllä itse soittaisin. Vastuuhlön varmaan tiedätkin.