Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt menneisyydessä todella tyhmiä asioita, ja nämä hölmöilyt edelleen piinaa mua

Vierailija
19.03.2024 |

Kunpa olisi joku keino, jolla voisi pyyhkiä koko menneisyyden pois ja aloittaa uutena ihmisenä. Eikä tarvitsi jonkun kauhean muiston putkahtaessa huutaa ääneen "eiiiii! Miksi oon ollut niin vtun tyhmä!!!??"

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se alkoholismi teettää. 

En ole ollut alkoholisti koskaan. Nyt kun jälkeenpäin ajattelee, niin olen ollut jotenkin sekaisin koko ajan ihan ilman päihteitä. En tiedä miksi olen toiminut niin älyttömällä tavalla.

Ap

Mä join muun elämän ohessa 20 vuotta ennen raskautumista ja siten pakollista absolutismia. Aika vähän puhutaan niistä henkisistä kriiseistä joita tästä tai aikuistumisesta yleensä voi seurata. Monesti puhutaan, että mene terapeutille.

Itse koen, että aika ja asioiden pohtiminen auttaa ja armollisuus itseä kohtaan. Täytyy kyetä itsereflektointiin. Se on toisaalta hyvä muuttua iän myötä ja on jännä huomata miten erilaisia asioita sitä vanhemmiten arvostaa. Eli anna niiden ajatusten tulla ja mennä. Älä syyttele itseäsi vaan muista, että kaikki katuvat jotain.

Vierailija
22/22 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain rikoksiakin olen tehnyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi