Onko teille tullut kiusallisia tilanteita ammatin puolesta vapaa-ajalla? Esim.
sosiaalityöntekijänä olet huostaanottanut lapsen ja itse joudut sairaalaan jossa sinua hoitaa huostaanotetun vanhempi?
Kommentit (25)
Pappeja myös syynätään. Koko kylä tietää jos ostoskärryssä on oluttölkki. Pappien pään ympärillä 😇on aina se sädekehä.
Työkaverini alkoi opiskella sairaanhoitajaksi ja kävi yhden harjoittelun mielenterveystoimistossa. Hänen ohjaajansa oli psykiatrinen sairaanhoitaja, jolla itse asioin. Kyseessä oli mukava työkaveri, joten itseäni tilanne ei varsinaisesti arveluttanut, mutta hänelle tilanne vaikutti hankalalta ja hän tulikin minulle siitä töissä puhumaan. Tietenkään hän ei ollut läsnä käynneilläni ja sanoi ainakin, ettei näe mitään tietojani eikä niistä puhuta hänen kuultensa.
Tuli sellainen olo, että hänestä tulee tosi hyvä hoitaja, kun osasi niin hyvin ottaa huomioon miltä minusta voisi tuntua. :) Jos taas kyseessä olisi ollut joku toinen työkaveri, vaikkapa joku työpaikan kiusaajista, niin olisi oloni asian suhteen voinut olla toisenlainen...
Tein nuorena naisena stripparihommia ja monesti miehet halusivat viedä privaattiin. Siellä oli tietysti hieman rohkeampaa ja monesti miehet tyydyttivät itseään samalla kun katselivat esitystä. Törmäsin pariinkiin "asiakkaaseen" lapseni koulun vanhempain illallassa. He myös tunnistivat minut. Oli hieman vaivaantununt olo meillä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärinä pikkupaikkakunnalla on ahdistavaa. Kaupassa tullaan selittämään oireita ja kyselemään lääkityksistä yms. Jos erehtyy käymään Alkossa niin koko kylä jupisee asiasta.
Ei enää ikinä pikkukuntaan, vaikka palkka olisi moninkertainen. Yksityisyydellä ei ole hintaa.
Höpöä. Et ole lääkäri. Eikä hyvin pienillä paikkakunnilla edes Alkoa ole.
Eikä maalais kirkonkylässä asukkaat noin vaan vapaalla, mene lääkäriä jututtamaan. He lähes pelkäävät, ja kunnioittavat lääkäriä.
Olet kusinen provooja.
Joillakin pienillä paikkakunnilla ei ole terveysasemaa tai edes apteekkia, mutta Alko löytyy.
Kommentoin vain tämän tähän sivullisena: Mun lapsuudenkotikunnassa on Alko. Ennen kuin se liittyi kaupunkiin, asukkaita oli alle 4000. Tuolta listalta sekin paikka löytyy.
https://www.alko.fi/myymalat-palvelut