Miehen lapsi ei suostu puhumaan minulle
Olemme tunteneet kolme vuotta. Jos kysyn häneltä jotain / kerron hänelle jotain niin hän tuijottaa isäänsä ja vastaa tälle. En saa katsekontaktia. Lisäksi lapsi ei tottele. Jos kehoitan vaikka petaamaan sängyn, mitään ei tapahdu.
Kommentit (33)
En ikinä lähtisi uusperheeseen. Vähemmästäkin tulisi hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kapinoi sitä vastaan että et ole hänen äitinsä. Haluaisi että omat vanhemmat olisivat takaisin yhdessä ja kun ei ole rankaisee siitä sinua.
Ei nyt tehdä lapsesta pahaa, en usko että näin on automaattisesti. Täytyisi tietää enemmän. Pelkääkö lapsi jotakin vai mikä tässä kuviossa on vialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et merkitse lapselle mitään.Lapsella ei ole mitään tunnesiteitä sinuun.
Joo siltä vaikuttaa. Mutta olen mä ollut hänen elämässä kolme vuotta. Ostanut lahjoja, laittanut ruokaa, pelannut lautapelejä ja viettänyt vapaa-aikaa yhdessä. Ollut läsnä ja halunnut tutustua, mutta lapsi tuntuu oikeasti inhoavan minua.
Ap
Se huomaa, että sä et oikeasti rakasta sitä. Koetat vain leikkiä rakastavaa äitiä lahjomalla ja yliyrittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Olet katsellut tuollaista käytöstä KOLME VUOTTA????? Ei tullut mieleen aikaisemmin että ei ole ihan normaalia? Edes sen kakaran isälle? Mikä teitä vaivaa?
Kyllä se on täysin normaalia. Onnellista uusperhettä ei ole ja sekin on täysin normaalia.
Onneksi meillä ydinperheissä lapset aina nöyrästi tottelevat kaikessa eivätkä koskaan jätä mitään tekemättä, mitä pyydetään <3
Vierailija kirjoitti:
Olet lapsen mielestä muikku ja semmoisen kuvan sinusta saa tästä aloituksestakin niin kannattaisikonitse kohdella poikaa paremmin jos kerran vaadit arvostusta ja kunnioitusta
Miehillä on vain poikia lapsina?
Ei ole lasten tehtävä mielistellä vanhempiensa hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet katsellut tuollaista käytöstä KOLME VUOTTA????? Ei tullut mieleen aikaisemmin että ei ole ihan normaalia? Edes sen kakaran isälle? Mikä teitä vaivaa?
Kyllä se on täysin normaalia. Onnellista uusperhettä ei ole ja sekin on täysin normaalia.
Äläpä taas yleistä omia kokemuksiasi koskemaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lasten tehtävä mielistellä vanhempiensa hoitoja.
Mielistely on eri asia kuin käytöstavat. Uskomatonta, että joku ei erota niitä toisistaan.
Lapsen ei tarvitse pitää sinusta. Et sinäkään aikuisena pidä kaikista aikuisista. Lopeta vinkuminen. Olet ylimääräinen riesa siinä taloudessa lapsen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen ei tarvitse pitää sinusta. Et sinäkään aikuisena pidä kaikista aikuisista. Lopeta vinkuminen. Olet ylimääräinen riesa siinä taloudessa lapsen näkökulmasta.
Eikä ap:n tarvitse pitää miehen lapsesta. Voi myös lopettaa lahjomisen yms.
Jotkut on tuollaisia. Turhaan kyselet.