Olenko ainoa joka ei pidä kovin lämpimästä sisälämpötilasta?
Itselleni ihanteellinen sisälämpötila on sellainen 18-19 astetta. Nyt 21 ja tuntuu tosi tukalalta. Ja ei voi itse säätää kun taloyhtiössä on keskitetyt säädöt.
Tuo 21 on se suositeltu, joten ihmettelen olenko ainoa jonka mielestä se tuntuu tukalan kuumalta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa miten monelle naiselle oma menopaussi tulee yllätyksenä.
Ei vaan Suomi tuli yllätyksenä. Ei muualla Euroopassa ole näin kuuma sisällä. Palasin juuri ulkomailta.
Niin, ja menopaussi tuskin tulee 23-vuotiaana.
Jep. Sisälämpötilat ovat 18-19 astetta muun muassa Britanniassa ja Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minäkin pidän viileästä. Tottumuskysymys.
Tottumiskysymys hyvin pitkälti. Lisäksi viileässä oleminen on terveellisempää mitä lämpimässä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minäkin pidän viileästä. Tottumuskysymys.
Tottumiskysymys hyvin pitkälti. Lisäksi viileässä oleminen on terveellisempää mitä lämpimässä olo.
Niin on, olo on itsellä paljon pirteämpi noissa muun Euroopan lämpötiloissa, siksi ihmettelen miksi suomalaiset haluavat tällaista tukahduttavaa kuumuutta.
Ja nauratti vieläkin tuo menopaussi-kommentti kun olisi maailman erikoisin menopaussi kun puhkeaisi sillä, että huolto kävi säätämässä lämpötilat korkeammalle kun toiset asukkaat olivat valittaneet että oli liian kylmä ja itse en pidä tästä kuumemmasta. Tuolla logiikalla menopaussi puhkeaisi kaikilla iästä riippumatta sillä sekunnilla kun astuu vaikka saunaan kun siellä on kuuma.
Talvella mulla on aina villapaita sisäoloissa. Miksi pitäisi talvella hillua sisällä t-paidassa? Se on kesävaate.
25 on hyvä. 23 menettelee. Makkarit ovat toki viileämpiä, koska uunin lämpö ei yllä sinne.
Me pitää uuni päällä 300 asteesa ja luukku auki. tulee hyvin lämmin.
On totuttu lämpimään ilmaan. Sossu ei valita laskua.
Ihmettelen suomalaisten mieltymyksiä. Ne ovat mysteeri.