Kuinka paljon mies on valmis feikkaamaan seksin takia?
Mua ihmetyttää, kun eräs mies vaikutti tosi symppikseltä, ihanalta ja sellaiselta "hyvältä tyypiltä" jonka takia meistä tulikin ystäviä.
Kunnes huomasin että häntä selvästi kiinnosti enemmän saada mut sänkyynsä, kun hänellä oli kotona pienet lapset ja väsynyt vaimo. Ystävyys ei sitten pakkien jälkeen kelvannutkaan ja mies olikin ihan kusipää pohjimmiltaan.
Olisin ollut aidosti kiinnostunut tästä hänen feikkaamastaan hyvästä tyypistä, mutta sitä ei luultavasti ikinä ollutkaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Feikkaan laukeavani, kun en jaksa jyystä
Exää ei kiinostanut edes feikata. Katsoi vaan kylmästi/syyllistävästi ja nousi eleettömästi pois.
Vierailija kirjoitti:
No, enemmistö suomalaisista miehistä on ylipainoisia, joten kovin paljon eivät jaksa tehdä minkään eteen. Ei oikein löydy energiaa. Kännykkä kiinnostaa, ei juuri muu.
Minä kun luulin että kuvailit juuri tyypillisen suomalaisen naisen. Maataan vaan lahnana osallistumatta millään lailla. Nämä on ainakin minun kokemuksia naisista.
Tollot kai tässä ei puhuta sängyssä feikkaamisesta vaan ihan muusta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kortsun kanssa joutunut feikkaamaan että loppuisi se tunnoton jyystäminen. Sitten äkkiä juossut pois ja heittänyt tyhjän kumipussin menemään ettei nainen huomaa.
Joskus on käynyt noin kun nainen on osaamaton lahna. Eipä ole tarvinnut uudestaan panna.
Eihän naisen tarvi mitään osatakkaan. Seksi on sitä parempaa mitä paremman näköinen nainen on.
Näitähän riittää, ystävää esitetään, mutta kun haarat ei aukeakaan, ystävyys loppuu hyvin äkkiä. Mitä ihmettä ne kuvittelee?
Vierailija kirjoitti:
Näitähän riittää, ystävää esitetään, mutta kun haarat ei aukeakaan, ystävyys loppuu hyvin äkkiä. Mitä ihmettä ne kuvittelee?
Koitetaan luikerrella friend zonesta petiin. Niinhän täälläkin moni nainen sanoo että haluaa olla ensin ystävä. Harvoin se onnistuu. Ei mies tee mitään naispuolisella kaverilla.
Itse olen feikannut jo yli 20 vuotta. Vaimoni luulee vieläkin että olen hauska, itsevarma ja seksikäs, joten täydestä menee.