Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brittihoviin kohdistuu kuvapanimulaatiokohi

Vierailija
19.03.2024 |

Väittää hs!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi on niin iso asia että perhekuvia on vähän photoshopattu. Voisin kuvitella että useamman lapsen kanssa on vaikea saada sellaista kuvaa missä kaikki edes katsovat kameraan. Tämä kohu tuntuu itsestäni ihan suhteettomalta repostelulta.

Vierailija
2/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalla työskentelevä tuttuni on sanonut, että kaikki julkaistavat kuvat editoidaan.

Jos siis nähdään kuvia, joista ei "huomaa mitään" käsittelyn jälkiä, sehän tarkoittaa, että on ollut ammattilainen asialla.

Tämän kohkaamisen mukaan ovat siis oikeita ammattirikollisia.- Käräjille vaan kaikki virheettömät kuvat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi on niin iso asia että perhekuvia on vähän photoshopattu. Voisin kuvitella että useamman lapsen kanssa on vaikea saada sellaista kuvaa missä kaikki edes katsovat kameraan. Tämä kohu tuntuu itsestäni ihan suhteettomalta repostelulta.

Kuningashuone hei. Miksi niillä ei ole varaa 50 puntaa/tunti kuvankäsittelijään, joka tekee sellaista jälkeä, että kukaan ei huomaa? Miksi Catherine itse photoshoppaa jos ei osaa? Miksi Catherine ottaa vastuun, jos joku toinen on photoshoppaillut miten sattuu?

Tähän liittyy monta mysteeriä ja kovin monessa tapauksessa kuningashuone ei näytä kovin fiksulta.

Vierailija
4/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbc photoshoppaa ja manipuloi kuvia ja uutisia jatkuvasti. Miksei siitä pöyristytä samalla tavalla? Ihmisten tulisi pystyä luottamaan kansalliseen uutiskanavaan. Kate olisi voinut olla alusta asti rehellinen. 

Vierailija
5/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuningashuone hei. Miksi niillä ei ole varaa 50 puntaa/tunti kuvankäsittelijään, joka tekee sellaista jälkeä, että kukaan ei huomaa? Miksi Catherine itse photoshoppaa jos ei osaa? Miksi Catherine ottaa vastuun, jos joku toinen on photoshoppaillut miten sattuu?

Tähän liittyy monta mysteeriä ja kovin monessa tapauksessa kuningashuone ei näytä kovin fiksulta.

Mysteeriä? Osaahan Catherine selvästi käsitellä kuvia, koska ne näinkin hyvin menivät läpi, mutta ei harrastelijana täydellisesti. Ehkä hän vain halusi itse rauhassa viimeistellä kuvat. Kuninkaallisetkin ovat vain ihmisiä ja Catherinesta on varmasti kiva tehdä itse tällaisia asioita, kun niin paljon on kaikkea sellaista mitä hän ei asemansa vuoksi enää pysty tekemään. Olen edelleen sitä mieltä että tästä on noussut naurettavan kokoinen kohu.

Vierailija
6/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette tyhmiä!!!!!

Nyt ei ole kyse siitä että editoidaan tai vähän photosopataan olemassa olevaa valokuvaa, vaan siitä että tehdään täysin uusi kuva leikkaa liimaa taktiikalla. 

Vierailija
7/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette tyhmiä!!!!!

Nyt ei ole kyse siitä että editoidaan tai vähän photosopataan olemassa olevaa valokuvaa, vaan siitä että tehdään täysin uusi kuva leikkaa liimaa taktiikalla. 

Mitä sitten? He ovat halunneet sellaisen kuvan missä kaikki näyttävät edustavilta, ei siinä ole mitään eriskummallista.