Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keskeytetty yhdyntä...

Vierailija
18.01.2007 |

kuinka moni käyttää " ehkäisynään" ? Kuinka kauan tämä ollut käytössä ja onko yllätysraskauksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisesti turhauttavampaa, kun keskeytetty yhdyntä.

Vierailija
2/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä tosiaan fiilis kärsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut mieheni kanssa 4v ja meillä on vuoden ikäiset " yllätys" kaksoset...

Vierailija
4/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä lasta on saldona. 10 vuotta ollut tämä " ehkäisykeino" käytössä.

Vierailija
5/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tahdo, että käyttäisn pillereitä emmekä pidä kumitouhuista... meillä toiminut... eikä vauvakaan olisi paha juttu... oikeastaan toivonkin vauvaa, mies vielä empii! ap

Vierailija
6/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sitä harrasteta, mutta voin kuvitella, että on turhauttavaa.

Vierailija
7/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät että fiilis kärsii, jos et ole harrastanut?!?

Vierailija
8/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiihan monella keskeytetty yhdyntä ja/tai varmat päivät vuosikausia ehkäisykeinona, mutta jos tosissaan alkaisivat yrittää raskautta, ei se välttämättä onnistuisi vaikka yhdyntää ei keskeytettäisikään.

Ja sitten on meikäläinen, joka on taas maha pystyssä (4. lapsi), yksi keskeytetty yhdyntä ns. varmojen päivien aikaan ja tässä sitä taas ollaan :D

Vierailija:

Mies ei tahdo, että käyttäisn pillereitä emmekä pidä kumitouhuista... meillä toiminut... eikä vauvakaan olisi paha juttu... oikeastaan toivonkin vauvaa, mies vielä empii! ap

Vierailija
9/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis siinä loppuhuipennuksessa on niin hieno, etten haluaisi pilata sitä sillä, että pitäisi äkkiä lopettaa kesken.

9

Vierailija
10/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma, että te edes voitte saada lapsia? Aika epätodennäköistä muuten, ettei ole tullut vahinkoa. Tai toivottua. Tai sitten ette hommaile hedelmällisimpään aikaan ollenkaan? (sitä kestää usein 7-11 päivää)

Luulen, että ap:n miehen siittiöt voi olla hiukan laiskoja, tai niitä on vähän.

Vierailija
11/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten hedelmällisiä ollaan.

Serkkukin on kuulemma harrastanut tuota 4 vuotta. Nyt raskaana tarkoituksella.

En tiedä heistä, mutta me varottiin ovulaatioaikana hieman enemmän, tai vältettiin kokonaan seksiä. MEillä ei ainakaan fiilistä laskenut, mies taitaa pitää siitä että käsin hoidetaan loppuun viime sekunneilla, hän tai minä.

Vierailija
12/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on vakaalla pohjalla, mutta miestä vaan pelottaa vanhemmaksi tuleminen, niin voithan aina hieman huijata varmoissa päivissä.

T. Onnellinen " yllätys" perhe

13/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ajassa harjaantunut ukkomies on voinut saanut jo kerrassaan ihmeitä aikaan :)

Vierailija
14/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua taas ilettää jos lastit valuu pitkin yötä jos mies laukee sisään. Ainakin mulla..

Vierailija
15/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa jos et ole varmistanut ovulaatioajankohtaasi ja näin ollen varma että et voi tulla raskaaksi on hieman typerää kuvitella että tämä ehkäisykeino tepsii. Ovulaatioajankohdat voi vaihdella ja siittiöitä saattaa livahtaa jo ennen lopullista laakia joten ei todellakaan kannata luottaa että tämä tepsisis.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi