Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni ei tee lapsilleen ruokaa, koska se ei ole kivaa

Vierailija
19.03.2024 |

Ei kuulemma tykkää ruoanlaitosta, joten lapset 5v ja 7v syövät leipää ja joskus eineksiä.

En minäkään tykkää vessanpesusta, mutta silti se on tehtävä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään. kaverini vaimo laittaa suurinpiirtein ranskalaiset makkaroilla tai lihapullilla uuniin ja lisäksi valmista salaattia. Pizza on usein mukana töistä tullessa. Peruskotiruoka on viikonloppujen tai sunnuntaiden erikoisherkkua. Ymmärrettävää, uranainen, työ ja harrastukset ovat tärkeitä.

Meillä tekee mies yleensä ruuat koska tykkää laitella niitä eikä syö pikaruokaa juuri koskaan, ei maistu. Ja on aikaa. Itse laittelen ja kokeilen lähinnä jotain leivoksia ja paistoksia, meillä on eri maku, saan syödä ne yksin yleensä.

Valmisruuat ja einekset ja miksi niitä sanotaan, oli meillä ennen koiralle vararuokaa jos ei oikeaa ruokaa jäänyt niille. 

Onko kaverisi koskaan kertonut sinulle, miksei hän huolehdi perheen ruokahuollosta?

Vierailija
22/30 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lasten isä tee lapsilleen terveellistä ruokaa?

On töissä, sisko kotona työttömänä

Ohoh,. Kun olin kotona lasten kanssa ja äiti töissä, hoidin kaiken. Hoidin lapset, siivosin, pesin pyykit, laitoin ruuat, ulkoiltiin jne. Oli tosi kivaa. Viikonloput oli sitten minulla omaa sekä koko perheen yhteistä aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli tuollainen. Mulla on vieläkin sellainen tunne ettei äiti välittänyt meistä.

Vaikka kai se välitti, luonne on vaan itsekäs.

Ei se vieläkään tee mitään mikä ei huvita.

Käskyttää kyllä muita.

Vierailija
24/30 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään. kaverini vaimo laittaa suurinpiirtein ranskalaiset makkaroilla tai lihapullilla uuniin ja lisäksi valmista salaattia. Pizza on usein mukana töistä tullessa. Peruskotiruoka on viikonloppujen tai sunnuntaiden erikoisherkkua. Ymmärrettävää, uranainen, työ ja harrastukset ovat tärkeitä.

Meillä tekee mies yleensä ruuat koska tykkää laitella niitä eikä syö pikaruokaa juuri koskaan, ei maistu. Ja on aikaa. Itse laittelen ja kokeilen lähinnä jotain leivoksia ja paistoksia, meillä on eri maku, saan syödä ne yksin yleensä.

Valmisruuat ja einekset ja miksi niitä sanotaan, oli meillä ennen koiralle vararuokaa jos ei oikeaa ruokaa jäänyt niille. 

Onko kaverisi koskaan kertonut sinulle, miksei hän huolehdi perheen ruokahuollosta?

Ehkä huolehtiikin. Nalk nalk. Yksi asia on joka tapauksessa selvä: jos sitä kotiruokaa ei ole joka päivä, sitä arvostaa lapsetkin aika reippaasti enemmän.

ohis, 2 lämmintä ruokaa ja iltapala per päivä pienenä.

Vierailija
25/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset nyt vain ovat sellaisia, että eivät tahdo nähdä vaivaa oikein missään asiassa. Jopa omien lastensa kanssa, mikä on surullista.

Meillä käy usein lapseni kaveri, jonka Tiedän elävän kotonaan pelkällä leivällä.

Pyydän tämän kaverin aina ruokailemaan kanssamme. Hän on maininnut kun, että kotona ei ole koskaan oikeaa ruokaa.

Vierailija
26/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinhän tuo on, mutta minkäs teet. Minun siskoni oli samanlainen, ja lapsensa ihmettelevät nyt aikuisina, että miten ovat pysyneet hengissä. No, he kävi usein isovanhemmilla ja tarhassa ja koulussa söivät kunnolla. Kotona oli lähinnä jogurttia, leipää ja juustonaksuja. 

Vierailija
27/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasteni isä toimii samoin, meillä viikko-viikko -systeemi. Kun huomautan että lapset (4- ja 9-vuotiaat) kertovat että isillä syödään jogurttia ja pakasteranuja ja että olen asiasta huolissani, saan vaan sadatteluja siitä miten olen veemäinen ex-vaimo eikä asia kuulu minulle.

Teillä ei pitäisi olla viikko-viikko systeemiä, kun isä ei osaa ilmeisestikään hoitaa tehtäväänsä. Asia kuuluu sinulle hyvinkin ja exäsi pitäisi olla kiitollinen että puutut tähän epäkohtaan. Hänen pitää ymmärtää että tuollainen ruokailu pilaa lasten terveyden jatkuessaan vuosia. Koulu- ja tarharuoka ei ole riittävän ravitsevaa kuitenkaan. 

Älähän nyt! Lasten isä saa olla ihan omanlaisensa isä! Kysy vaikka keltä sosiaalitantalta tahansa tai neuvolasta. Siellä kyllä tiedetään. 

Vierailija
28/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kanssa lasu on paras vaihtoehto. Tällöin selviää kuinka kaikki jutut suskostasi on ollut naurettavaa paskaa ja valheita ja vääristelyjä ja jopa rikoksia on tehty valheiden avulla!

T . Eräs kenen perhe-elänästä ja lasten hoidosta on valehdeltu vaikka mitä, mutta ei se mitään koska vain idiootit uskoo ja tekee tuollaista "sisko" huhuja.

Sanos muuta on se hauskaa, että niistä huolista ei mitenkään voida edes yrittää keskustella henkilön kanssa suoraan

Ai miten se muka oli? Eikö teillä syöty eineksiä?

Kuulkaas nyt paskapää valehtelijat:

Äiti laittaa ruokaa joka päivä. Joskus jollekin lapsista ei kelpaa kyseinen ruoka ja saa jonkun eineksen mistä tykkää. Esim. kirjolohikeitto, pinaattikeitto. Pääsääntöisesti toisesta syövät itsetehtyä ruokaa.

Ai että eikö olisi metkaa hos jostain olisi ihan hirveästi valheita ja mustamaalausta hioa tehty rikoksia jotka laitettu henkilön syyksi

Minusta tuntuu, että tällä henkilöllä ei ehkä pitäisi olla kotonaan yhtään huollettavaa. Sen verran häijyä tekstiä hän palstalle suoltaa.

Vierailija
29/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja. Joku itse tehty makaroonilaatikko ei ole sen terveellisempää kuin voileivät ja einekset.

Vierailija
30/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja. Joku itse tehty makaroonilaatikko ei ole sen terveellisempää kuin voileivät ja einekset.

Luuletko, että heillä jotka tekevät lämpimät ateriat perheelle päivittäin, syövät pelkästään makaronilaatikkoa?