Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies pyysi toisille treffeille

Vierailija
19.03.2024 |

En tiedä. Ihan fiksu ja kunnollinen tyyppi, mutta. Ei tullut olo, että haluaisin mitään fyysistä. Ei tullut myöskään ehdoton ei fiilistä. Välttelin välillä katsekontaktia ekoilla treffeillä, mikä ei taida olla hyvä merkki. Jos mieli ei tiedä jotain asiaa, niin keho tietää? Mietin vaan, että jos haluan kumppanin, niin paljonko pystyn joustamaan siitä että kuinka paljon oikeasti pidän miehestä. Jos muuta en saa kuin tällaista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane nyt kerran ainakin niin sitten voi tunteita alkaa tulla.

Vierailija
2/5 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä toiset treffit vielä käyt kokeilemassa, jos yhtään huvittaa.

Mielellään jotkut ihan erilaiset treffit kuin ensimmäiset. Jos ensimmäiset treffit olivat pönöttäjäiset, niin seuraaviksi treffeiksi toiminnalliset. Ja otat tarkoituksella keskustelunaiheiksi kaikkea vaikeaa ja mielenkiintoista.

Jos ei vieläkään tunteita herää, niin päästät kalan menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vasta herättää syvemmät tunteet jos on herättääkseen.

Vierailija
4/5 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä. Parempi olla vaan naama norsunuitulla.

Vierailija
5/5 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa mennä toisille treffeille. Itselleni on käynyt niin, että ensitapaamisella ei ole ollut kovin kummoisia fiiliksiä, mutta seuravilla sitten on. Siihen vaikuttaa varmaan ainakin se, että toisilla treffeillä on rennompi fiilis. Olen myös huomannut, että olen usein ensitreffeillä turhan kriittinen. Ikäänkuin etsin syitä miksei sovita toisillemme. En tiedä johtuuko se jännityksestä vai mistä. Mutta toisilla treffeillä olen jotenkin avoimempi kaikelle positiiviselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi