Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi ystävystyä ystävieni kanssa

Vierailija
19.03.2024 |

Niin että ystävättäreni olisivat myös hänen ystäviään. Jostain syystä ajatus tuntuu pahalta. Haluaisin pitää omat ystävät itselläni. En myöskään halua, että miehellä on läheisiä naispuolisia ystäviä. Mitä mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella olkoot omat ystävänsä. Jos joskus tapahtuu sun ja miehesi välillä jotakin, sulle jäisi ainakin sun ystävät.

Vierailija
2/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta kyllä. Eikö miehellä ole omia ystäviä? Kuulostaa mielestäni vähän siltä, että on jo iskenyt silmänsä johonkin sun ystävääsi, ja haluaa päästä "vaivihkaa" lähemmäs. Ei minun miehellä ole mitään asiaa ystävilleni minun ohi, ellen sattuisi olemaan kateissa tms. ja pitäisin todella outona, jos tuollaista edes pyytäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun ystävistäni tuli myös hänen ystäviään ja hänen ystävistään minunkin ystäviä. Ei tullut mieleenikään "rajoittaa" mitään. Kaveeraan edelleen mieheni kavereiden vaimojen kanssa. 

Meillä oli yhteinen harrastus ja sielläkin kaikki ovat keskenään ystäviä. Nyt olen yksin, mutta ystäviä on edelleen.

Vierailija
4/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin sä. Olisi outoa. Outoa omimista. Mitä muuta hän aikoo viedä elämästäsi, kaikenko itselleen? Kyllä sun kaverit on sun, ei sen toisen. Ja jos joku mies ottaa jonkun kaveriksi, on mun entinen kaveri siinä vaiheessa, ehkä. Joillakin se toimii että on samoja, joillakin ei ja eron jälkeen ei välttämättä. Mutta että kaikki kaverisi veisi? Onko mies yksinäinen ettei ole kavereita ollut muualta vai mitä on meneillään. En nyt toivo että mies saa negaa niskaan jos ei pahaa sillä tarkoittanut, mutta huomaako itse mitään. Iskeekö naisia vai platoninen kaveri.

Vierailija
5/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskuliike. Älä päästä lähelle. Sulla on oikeus omaan lähipiiriin ja elämään joka ei muille kuulu. Hän voi mennä kaveeraamaan niitä omia miespuolisia ystäviään ja pitää heidät yksinomaan itsellään.

Vierailija
6/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein reviiri jaon aikaisemmassa suhteessa, mutta ei se hänen ja ystäväni salaviestittelyä estänyt. Kehtasi vielä pyytää miestäni apuun auton ongelmien takia ja siellä oli tunteet kerrottu konepellin alla kasvotusten. Tuosta oppineena, jos he ovat pettääkseen, he pettävät. Ja olen uuden miehen antanut jutella jos haluaa kaikkien kanssa ja tämä sama toimii myös toisin päin. Parempi avoin kuin yllätyksiä sisältävä liitto

Vierailija
7/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako miehesi olla ystäviesi "sydänystävä" vai ihan vaan tuttava, jota moikataan kaupungilla? 

Vierailija
8/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siinä mitään pahaa on, jos sen verran edes tutustuu, että tietää millaisissa ympyröissä kumppani pyörii.

Vierailija
9/9 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä edellisessä suhteessa tutustutin ystäväni mieheni kanssa, hänelle ne sitten jäivät erossa! Tosin ihan suosiolla, koska ne oli hänen ainoat ystävät, ja mulla oli enemmänkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme