mua ahdistaa kaikki sanomist talla hetkella ja mita muut aattelee. Rauhoittakaa mua? Miettiiko muut ihmiset kokoajan muiden sanomisia ja arvostelee muita? rauhoitelkaa, en pysty mu
mua ahdistaa kaikki sanomist tällä hetkellä ja mitä muut aattelee. Rauhoittakaa mua? Miettiikö muut ihmiset kokoajan muiden sanomisia ja arvostelee muita? rauhoitelkaa, en pysty muuta tekeen kuin panikoimaan ...tää toistuu joka päivä esim. jos en ole hoksannut kysyä yllätysvieraalta ottaisitko kahvia kun käy vaan ovella tuomassa jotain. sanokaa onko tää normaalia?
Kommentit (5)
Pakko ajatuksia ja jopa toimintoja minulla. Toimintoina mm. ylenpalttinen siivoaminen/desifiointi ja oman hygienian vääritynyt toteutus (esim. koko ajan suihkussakäynti, käsienpesu).
Ennen työpäivää vaihdan monesti vaatteet ja teen meikin uudestaan ja uudestaan. Pelkään näyttäväni rumalta.
Ajattelen joka päivä sanoneeni tyhmiä asioita töissä tai kampaajalla. Tunnen syyllisyyttä jos en jaksa pitää kaikkia onnellisina ja kotia siistinä.
Olen alkanut saada ahditus/paniikkikohtauksia liiallisesta huolehtimisesta ja kontrolloimisesta.
7
koska etukäteen mietin mitä jos joku saa selville ja mitä ajattelee tai mitä psykologi ajattelee minusta? taidan olla umpihullu
Vierailija: