Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haalarien kokoasiaa kysyn kokeneemmilta :-)

18.01.2007 |

Meillä lapsi nyt 2v3kk ja käytössä 98 cm puku (pituutta n. 94 cm). Mitäs luulette, pitäisikö minun ostaa ensi syksyksi uusi puku vai meneekö tämä puku vielä silloin? Entäs tuo välikausihaalarin koko, kun joudun ostamaan uuden kevääksi? Ajatuksena on mahdollisesti Jonathan tai Remu? Viimeksi käytössä oli koko 92 cm, joka kyllä on nyt pieni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa tarpeeksi reilun, niin on se ainakin joskus sopiva. Meillä lapsi kasvoi tuon ikäisenä 6cm vuodessa, mutta jotkut kasvaa paljon enemmän. Meillä nyt 3,5v. käyttää vielä 98cm Remun pukua, mutta toinen parempi puku on Reiman 104cm ja se menee kyllä ensi talvenakin ainakin aluksi. Itse yritän katsoa koon niin, että puku menisi kaksi kautta ja sen jälkeen se siirtyy mahdollisesti vielä nuoremman lapsen puvuksi.

Vierailija
2/2 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastaan silti. Oma lapseni kun on melko samanikäinen ja -kokoinen. Meillä 92 cm voi vielä käyttää, mutta oma lapsi on melko hoikka, mikä vaikuttaa kokojen sopivuuteen todella paljon.

Ostan kyllä mielelläni reiluja kokoja, kun ei nämä parivuotiaat vielä hajota haalareita polvista vielä niin pahasti kuin vähän vanhemmat. Mutta mites lapsesi pituuskasvu, joko se on alkanut hidastua, sehän on 2-3 vuotiaasta keskimäärin enää 6cm vuodessa monta vuotta. Jos on hidastunut, niin ei metri mene rikki ennen kuin ensi vuoden loppupuolella. Mutta itse tekisin niin, että jos 92 cm on auttamattoman pieni, kun välikausi-ilmat alkaa, niin sovittaisin lapsen päälle hukkuuko 104cm:iin ja ostaisin sen jos ei ole mahdottoman iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla