Onko tässä Helsingin tehokkain yksiö? Muutamaan neliöön mahtuu "järkevä suihku" ja tila ruuanlaitolle
Siinä taas puffataan tulevaisuuden koteja pienituloisille 🥲
Kommentit (54)
Tulet pizza kainalossa kotiin nukkumaan niin hyvin toimii.
Yritetään ottaa jostain Tokiosta mallia kuppaisessa stadissa Euroopan laidalla
Komero jossa lattia tuo mieleen tuulahduksen 60-70 luvun toimistoista. Taitaa ollakin siltä ajalta.
Tosi makea ja tasokas paikka. Sisäänkäynti suoraan kusisesta porttarista.. Hinta noin sata tonnia! Ostakee ostakee!
Tuo on joku taloyhtiön entinen pyörävarasto muunnettuna asuintilaksi. Ei edes ikkunoita.
130.000 eurolla nukkuu aika monta yötä hotellissa. Tosin sijoitukseenhan tämä varmasti tulee.
Rakennusalalla työskentelevän kakkosasunto🤣 Niillä about 14-16 euroa tuntipalkoilla onkin varaa.
Miksi pitää uutinen nähdä heti buffauksena? Toimittaja uskonut jutun keräävän lukijoita ja tässäkin tuli ainekin kaksi, sinä+minä.
Vierailija kirjoitti:
Komero jossa lattia tuo mieleen tuulahduksen 60-70 luvun toimistoista. Taitaa ollakin siltä ajalta.
Taloyhtiö keksinyt joskus muuttaa jonkin varastotilan asunnoksi. Varmaan tuosta saatu taloyhtiön kassan lisuketta.
Ei v mitä pashaa. Tuo on maksimissaan 1k euron hintaluokassa. Sata tonttua on ylioptimistinen hintapyyntö. No aina saa pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Tulet pizza kainalossa kotiin nukkumaan niin hyvin toimii.
PIzza kannattaa syödä siellä porttikongissa, se ei välttämättä mahdu asuntoon, samoin lihoa ei passaa yhtään, voi olla ettei pääse enää ulos tai mahdu takaisin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on joku taloyhtiön entinen pyörävarasto muunnettuna asuintilaksi. Ei edes ikkunoita.
On siinä ikkuna.
Näkymiä ikkunasta ei ole näytetty
kuka tykkää nukkua varastonhyllyllä
Jo pelkkä sijainti on karmiva, porttikongin jälkeen suoraan ovi sisälle. Oiva sijainti varkaille.
Siinä on varsinainen satusetä kiinteisyönvälittäjäksi. Toivottavasti niin hullua ei löydy, että tuosta komerosta maksaa kymppitonnin neliö. Pelkästään sisäänkäynti on luotaan työntävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää uutinen nähdä heti buffauksena? Toimittaja uskonut jutun keräävän lukijoita ja tässäkin tuli ainekin kaksi, sinä+minä.
Se on puffata, p- kirjaimella.
Siis jos tuosta joku jotain maksaa, niin kannattaa myydä. Ilmeisesti taloyhtiön tila. Johon tehty jonkun remontin yhteydessä asunto, kun ei ole mitään käyttöä ollut. Nyt vuokralainen lähtenyt ja yhtiö haluaa varmistaa, ettei jää riesaksi, kun ei ole uutta asukasta löydetty...
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla vieraita paljon kestitä. Lähinnä sellainen olen-aina-töissä-en-koskaan-kotona -luukku.
Punavuoressa on muutenkin kymmeniä hyviä ravintoloita ihan lähistöllä.
Mitenhän välittäjä ajattelee ruuanlaiton tapahtuvan, jos ei ole liettä tai uunia?
Onhan toi sellaselle ihan hyvä jolle koti on vain nukkumista varten (pääosa vuorokaudesta töissä, harrastuksissa, kavereiden kanssa kaupungilla, reissussa) tai jos tarvitsee vain yöpymistukikohtaa (asuu muualla, mutta työ Helsingissä).
Eipä tuolla vieraita paljon kestitä. Lähinnä sellainen olen-aina-töissä-en-koskaan-kotona -luukku.