Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä, läppärilaukku ja käsilaukku kombo

Vierailija
18.03.2024 |

Pidän yli olan olevasta suht pienestä käsilaukusta. 

Nyt haussa töihin läppärilaukku, myöskin olan yli hihnalla. 

Näyttääkö nämä yhdessä tyhmältä? Selkäreppuko tässä on hommattava töihin?

Onko kellään ideaa. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käyttää reppua läppärin kantamiseen. Kuljen paljon julkisilla ja tätä kyseistä reppua käytän. Ihan toimiva ja kivan näköinen. https://www.mediawear.fi/tuotteet.html?id=75921/1240536

Vierailija
22/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien vaiheiden jälkeen olen päätynyt siistiin reppuun, jossa on tasku läppärille selkäpuolella. Lisäksi tarpeen mukaan pieni olkalaukku, jonka saa päänyli. Reppuun mahtuu myös kuulokkeet ja mahdolliset eväät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla Longchampin laukku pitkällä olkaremmillä. 

Minulla vastaavanlainen, tarkoituksella no-logo ettei houkuttele ryöstäjiä. Eli iso olalla kannettava laukku kestävästä kankaasta. Minulla kokomusta versio. Sinne uppoaa läppäri latureineen, eväät, pipot hanskat mitä milloinkin. Ruuhkassa ja julkisissa liikennevälineissä laitan sinne vetoketjulaukkuun myös käsilaukun  niin ei tarvitse pelätä taskuvarkaita. 

Johtavassa asemassa olen. 

Vierailija
24/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppäri olkalaukussa -ihmiset liikkuvat taatusti henkilöautolla. Tai kärsivät niska-hartiavaivoista.

En kärsi. Köyn säännöllisesti joogassa ja salilla. Ikää 57. 

Vierailija
25/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolla on kivan näköisiä olan yli -läppärilaukkuja, joihin mahtuu muutakin. Ei tarvitse kuljettaa kahta laukkua mukana.

Pidän aina erillistä pientä käsilaukkua joka otan mm lounaalle kun jätän läppärin toimistoon. 

Vierailija
26/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi olkalaukku kerrallaan.

Vierailija
27/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla Longchampin laukku pitkällä olkaremmillä. 

Minulla vastaavanlainen, tarkoituksella no-logo ettei houkuttele ryöstäjiä. Eli iso olalla kannettava laukku kestävästä kankaasta. Minulla kokomusta versio. Sinne uppoaa läppäri latureineen, eväät, pipot hanskat mitä milloinkin. Ruuhkassa ja julkisissa liikennevälineissä laitan sinne vetoketjulaukkuun myös käsilaukun  niin ei tarvitse pelätä taskuvarkaita. 

Johtavassa asemassa olen. 

Hih, johtavassa asemassa oleva 

Vierailija
28/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tätimäisiä näyttää olevan Longchampin laukut, voihan ne mennä starussymboleina johtavassa asemassa oleville ja wannabejohtavassaasemassa oleville. En huolisi edes ilmaiseksi,

Vierailija
29/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousu-niksi, hox: Toiseen lahkeeseen läppäri ja toiseen muut, eivät mene iloisesti sekaisin!

Vierailija
30/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin reppumalliseen, jossa erillinen lokero läppärille, enkä ole katunut. Eihän sen miltään koululaisen repulta ole pakko näyttää, löytyy kyllä ihan siistejä reppuja aikuiseen makuun myös.