Odottajia ja äitejä Lempäälästä/Vesilahdesta/Tampereelta tai lähiseuduilta?
Hei!
Odotan toista lastani, la 5.4. Asumme Lempäälässä ja esikoistyttöni on 4-vuotias. Löytyisikö täältä muita samassa tilanteessa olevia ja lähiseudulla asustavia? Äitiyslomalle jäädessäni otan tyttäreni päiväkodista kotiin ja ajattelin, että olisi kiva, jos joskus päivisin voisi tavata toisia perheitä, joissa myös vauva ja toinen isompi lapsi. Olisi isommallekin näin seuraa. Laita vaikka sähköpostiosoitettasi tähän, niin kirjoitellaan ja tutustutaan!
Kommentit (26)
Nostan vielä, josko löytyisi muita tutustumiseen halukkaita samoilta seuduilta.
Ollaan kylläkin Tampereelta, mutta jos täällä päin liikutte niin seura on kyllä tervetullutta. Meitä on täällä 34-v. äiti sekä 1kk vanha vauva ja keväällä 4v. täyttävä poika.
huippista@suomi24.fi
ja me asutaan tampereella,ja mä oon 24v ja lapset on, 2v,1v ja 2vk vanhoja..mun sähköposti on:joulutytot0405@tuubi.net
lähiseudun maili/kahvittelu/lenkkiseura on aina tarpeen, eli kirjoitella voi myös:
L.375@hotmail.com
t. äiti Lempäälästä ja lapset (s. ' 99 ja ' 02)
Täällä myös yksi jolle saa lähettää postia :-)
Olen 29v äiti, lapset kohta 3v tyttö ja 8kk poika. Asumme Viialassa.
liisustin@suomi24.fi
Olen 23wee 4,5kk pojan äiti Tampereelta. Uusia ystäviä ja vaunuttelu seuraa oltaisiin vailla.
Osoite maliin ja meseen on: Leena.Vuorensola@luukku.com
Olen 24-vuotias äiti, jonka vauvan on laskettu syntyvän maaliskuun lopussa ja ennestään perheeseen kuuluu maaliskuussa 2-v täyttävä poika. Vaunuttelu, ulkoilu ja kahvitteluseuraa ollaan vailla.
Minäkin etsin ystäviä Tampereelta Annalan nurkista tai tästä lähiseutuvilta. Olen 23v ja mulla on on 09/06 syntynyt tyttö. Meidän perheeseen kuuluu miehen lisäksi myös pari koiraa ja muita eläimiä.
Otahan yhteyttä icepiparkakku83 @ hotmail.com
kaivattaisiin uusia ystäviä sekä äidille että kohta 4v. pojalle. Olemme muuttaneet tänne reilu vuosi stten, eikä vielä ole paljoa kavereita löytynyt. Käyn kyllä töissä, mutta kesäksi/viikolopuiksi/illoiksi olisi kiva löytää seuraa. Kirjoitelkaa: lokaneilikka@hotmail.com
Moi!
Täällä olis odottava äiti Tampereelta. Laskettu aika on heinäkuussa. Ystäviä kaipailisin.
mindu1@luukku.com
Voisitko kirjoittaa sähköposti osoitteesi niin voisi kirjotella teille päin
Meille myös olisi mukava päiviin ,olen kotiäippänä ..Yksi lapsi löytyy .Messenger/maili: eramaakulkija@hotmail.com
Lisätään nyt meidätkin jononjatkoksi!
Hervannassa asustellaan ja tyttö kotihoidossa vielä ainakin vuodenpäivät (11/06)
pia-s@suomi24.fi
Kun mulla ei ole anonyymiä sähköpostia, onko sulla? Mulla on vaan tuo yliopiston etunimi.sukunimi-juttu.
Laittakaa minullekin postia. Olen 36-v äiti Multisillasta, lapset 3 v sekä 4 kk. Ulkoilu- ja kahvitteluseura päivisin olisi kovin tervetullutta.
osoitteen edelliseen:
minna.sala(at)suomi24.fi
Hei!
Me ei taideta ihan lähiseutuun enää kuulua, mut eipä toi meseseura pahitteeks oo. Asutaan puolen tunnin ajomatkan päässä tampereelta. Olen 23vuotias kolmen lapsen äiti, joka välillä pitkästyy arjen rutiineihin... Tyttö on nyt 3v5kk, pojat 2 ja 1 vuotiaita. Et tällainen poppoo täällä... s.posti/mese: sari.piekkari@pp.inet.fi
Täällä kanssa yksi tampereelle joulukuussa paluumuuttanut 26v. äiti. Asutaan kohta 1,5kk " Upi" pojan kanssa kaksin Kalevassa ja juttuseuraa sekä sähköpostitse, mesessä, kahvikupposen ääressä tai vaunuilemassa otetaan ilolla vastaan. Sähköposti & mese-osoite olisi josu10@luukku.com
ja melkein nelikymppinen äiti Lempäälästä tuskittelevat tyhjiä leikkipuistoja ja seuran puutetta päivisin Kuokkalan suunnalla. hankalin67@yahoo.com