Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaa vain sänkyyn, miksi hän käyttäytyy näin?

Vierailija
18.03.2024 |

Vapaapäiväni iloksi haluan pohtia erään miehen käytöstä. Meillä on ns. kaukosuhde. Olemme tavanneet kerran, ja emme edenneet sänkyyn asti mutta suutelimme kuitenkin. Alusta asti on ollut selvää, ettei kumpikaan halua varsinaista suhdetta. Ei siis velvoitteita, ei paineita.

Mies kuitenkin viestittää viimeisenä illalla ja sitten heti aamulla. Juttelemme niitä näitä, ja tässä muutaman kuukauden aikana olemme puhuneet todella paljon kaikkea. 

Jos kyseessä on pelkkä fyysinen suhde, miksi nähdä tällainen vaiva? Vai synkkaako meillä kuitenkin todella hyvin?

Anteeksi sekava selitys. Aloin vain miettiä, että onko tässä nyt kuitenkin jokin tunne mukana. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa'a. Sen voi sanoa vinkiksi tulevalle, että ns panokaverisuhde on naiselle viime kädessä yleensä aina huono diili.  

Ehkä tämä on naisille itsestäänselvä asia, mutta minulle miehenä ei. Kysyisin, että miksi?

Minä olen nainen, enkä minäkään ymmärrä miksi olisi huono diili naiselle. 

Vierailija
22/24 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä ongelmana? Mies nähtävästi viihtyy seurassasi ja hänestä on kiva viestiä kanssasi. Mikäli olet samoilla linjoilla, niin eikö ole kiva viettää aikaa yhdessä ja viestiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen perusteella voi sanoa että synkkaako teillä kuitenkin hyvin. Outoa kysellä täällä tuollaista, kuulostaa että itse elättelet lähinnä tuollaisia toiveita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi