Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole tänään saanut mitään aikaan

Vierailija
17.03.2024 |

Ja edelleen on pyjama päällä. Pyykkiä oon saanut pestyä mutta muutoin olen ollut lähinnä makuuasennossa joko sohvalla tai sängyssä. Mitä te olette saaneet tänään aikaan?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei satanutkaan, olen kävellyt 21.000 askelta. Ostin kengät ja takin kesäksi. Tein ruokaa ja nyt syön. Eikä sillä, että vapaapäivänä pitäisi saada jotain aikaiseksi.

Vierailija
22/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Minulla on joka päivälle lista tehtäviä, jotka teen. Olen jo tehnyt tämän päivän listan kaikki tehtävät: 10 minuutin intervallitreeni, voimatreeni painoilla, ruoanlaitto, wc:n ja lavuaarin pesu, 100 kyykkyä.

Suosittelen tehtävälistojen laatimista ja noudattamista. Minulla on taipumusta vitkutteluun ja siihen että jään vain tuijottamaan seinää ja haaveilemaan. Listasysteemistä on ollut ihan ratkaiseva apu.

Kesäisin listallani on tehdä 5 tarpeellista asiaa joka päivä. Näin saan pakan pysymään kasassa.

Minulla on noin kymmenen asiaa listallani. Teen niistä ehkä yhden. Haluaisin tehdä ne kaikki. Olisi tärkeää tehdä ne kaikki mutta niin ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa puhelimeen uuden laturin, pitkän jahkailun päätteeksi. Laitoin helppoa ruokaa. Siinä se.

Koko viikonlopun olen ollut mukavasti saamaton. 

Vierailija
24/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhden muotokuvan valmiiksi. Tilaaja kävi tänään katsomassa ja on supertyytyväinen! Kaunistelin kuvaan mallia niin, että itseäkin hävettää! 

lohdutin tunnin ajan puhelimessa ranskalaista ystävätärtäni jonka mies oli viime yönä eksynyt väärien vällyjen väliin.

Vein kissin kävelylle.

huolsin siveltimet.

joogasin 30min.

tein grillatun broilerin jämistä salaatin jonka söin paitsi että kissi söi suurimman osan broilerista.

Vierailija
25/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis vakavasti masentunut. Toivon että sulla on hoitokontakti.

Vierailija
26/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ruoka- ja rautakaupassa. Kiinnitin uuden seinäkoukun. Nyt pesukone käynnissä.

Vierailija
27/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein roskat.

Vierailija
28/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkoilemassa kestohangilla kauniissa auringon paisteessa. Otin kahvit termariin mukaan. Sen jälkeen leivoin suklaapiirakkaa. Kohta menen saunaan.

Vierailija
29/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä meni suurimmaksi osaksi, kuten eilinen. Eli pitkälle iltapäivään pyjamassa. Rappujen edustan lapioin tänään puoleen reiteen yltävästä lumivallista, jonka hyinen pohjoisesta puhaltava tuuli oli saanut aikaan. 

Vierailija
30/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin palauttamassa paketin lähikauppaan, olin salilla, otin päikkärit. Sitten olen vaan lököillyt ja nettaillut. Kohta teen ruokaa.

Vierailija
31/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin melko rento päivä. Kasasin hyllyn varastoon, laitoin ruokaa ja siivosin vähän. Muuten pelkkää oleilua. Olin koko viikonlopun tähän asti menossa ensin kavereiden kanssa ja sitten miesystävän luona. Ihana vain olla yksi päivä kotona tehdä mitä huvittaa ja pirteänä uuteen viikkoon ja töihin.

Vierailija
32/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sunnuntai eli vapaapäivä. Eilen makasin sängyssä koko lauantain, tänään kävin suihkussa ja vaihdoin puhtaan pyjaman, sitten jatkoin löhöilyä. Huomenna taas töihin.

Vierailija
33/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teidän mukulat on?

Vierailija
34/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin kodinhoitohuoneen remontin tieltä. Perkasin kaikki tavarat sieltä roskiin/kierrätykseen ja säilytettävät pitkin taloa kaappeihin ja komeroihin. Mies auttoi purkamaan kiinteät kalusteet. Koneet ovat vielä paikoillaan, koska niitä tarvitaan remontin alkuun asti.

Vierailija
35/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teidän mukulat on?

Näin ne viimeksi keskiviikkona. Hukkasinkohan ne?

Vierailija
36/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi iltaa kestäneen ahkeran juopottelun tuloksena tämä päivä meni ns häneksi. Päivän suurin suorite oli käydä postilaatikolla hakemassa perjantain posti. Matkaa laatikolle kymmenisen metriä. Olen ylpeä itsestäni.

Vierailija
37/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teidän mukulat on?

Yksi asuu oman perheensä kanssa omassa kodissaan. Yksi nukkui koko päivän, kun menee yövuoroon töihin. Yksi vietti päivän isänsä kanssa moottoriurheilun parissa.

Vierailija
38/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teidän mukulat on?

Omissa asunnoissaan, luultavasti. 

Vierailija
39/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä takatalvi väsyttää. 

Vierailija
40/43 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin 6 tuntia junissa ja busseissa tänään.

(Matkustin pohjoisemmasta Suomesta etelään.)

Söin, saunoin ja vain makasin sohvalla loppupäivän.