Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heleä iho ilman meikkiä?

Vierailija
17.03.2024 |

Haluaisin lopettaa meikin (puuteri, meikkivoide) käytön, mutta ihoni näyttää karmealta ilman. Ihoni on epätasainen, rasvoittuva, silmänaluset aina mustat vaikken olisi väsynytkään. Te joilla on heleä iho ilman meikkiä, mikä on salaisuutenne? Kasvoharja, seerumi, kasvohoidot, tms? Kaikki vinkit otetaan vastaan! 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen ulkoilu ja pitkät metsälenkit, hikiliikuntaa lähes joka päivä, sauna kerran viikossa ja kasvisruoka.

Ei, ei, ei. Hikiliikunta minulla aiheuttaa näppyjä. Toki sitä teen silti, mutta iho voi kyllä paremmin, jos olen vaikka sairaana, enkä hikoile. 

Vierailija
22/26 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono iho, joudun käyttämään meikkiä, mutta näyttää paremmalta kun iho siellä alla näyttää paremmalta. Mun kokemuksella, N53 kroonisella aknetaustalla, vannon näiden nimeen:

KYLLÄ

-paljon unta ja päikkäreitä, ulkoilmaa ja metsälenkkejä

-paljon kasviksia, vähemmän kovia rasvoja, transrasvoja ja prosessoitua ruokaa

-sinkkitabletti ennen nukkumaanmenoa (ihan taika-aine) + niasiiniamidiseerumi + hyvä kosteusvoide

EI

-Mustiin silmänalusiin ei auta mikään. Ne joko on tai ei ole. Vain meikki peittää.

-Apteekin perusvoide (Aqualan L, Humektan) ei ole kasvovoide missään tilanteessa. Unohda ne niinkuin et olisi koskaan kuullutkaan. Tsekkaa voiteesta aina että siinä lukee ei-komedogeeninen.

Humektania on useampi ihotautilääkäri minulle suositellut juurikin akneiholle.

Ihotautilääkäri ei olekaan kosmetiikan ammattilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinia (Vichy on hyvä) aamuisin ja päälle Ceraven voidetta.

Iltaisin vaihtelevasti laitan retinolia, kuparipeptidejä tai kuorin AHA.lla ihon. Välillä laitan kangasmaskin, välillä mutanaamion. Vitamiinit otan aamuisin.

Vierailija
24/26 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen ulkoilu ja pitkät metsälenkit, hikiliikuntaa lähes joka päivä, sauna kerran viikossa ja kasvisruoka.

Ei mullakaan ole iho-ongelmia mutta huvittaa kaltaisesi ihmiset jotka kuvittelevat kaiken olevan omaa ansiota :D Kyllä ne geenit määrää. Teen töitä päihderiippuvaisten parissa ja voin kertoa että elintavat voi olla ihan törkeän huonot, silti monella kaunis iho.

Oi kiitos tästä! Näin se varmasti on. Geeneistä eniten kiinni. Minulla on ranskalainen tuttava, joka sanoi, ettei ole koskaan meikannut. Kerran kokeili, mutta näytti ihan samalta kuin ilman meikkiä. Todella kaunis nainen, oliivi-iho, tummat kulmat ja ripset (jotka myös kaartuvat), kaunis nainen. Ei vaan onnistu vaalealla, punaisuuteen taittuvalla näppyläiholla. 

Vierailija
25/26 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoito lähtee sisältäpäin, eli ruokavaliosta. Lisäksi vältä kasvojen koskettelua, jottei sormista tulevat epäpuhtaudet pääse aiheuttamaan näppylöitä.

Vierailija
26/26 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoninen kasvoharja on toiminut mulla!