Rasisminvastainen viikko!
Rasisminvastaista viikkoa vietetään jälleen 18. 24.3.2024. Tänä vuonna teemana on rasismiin puuttuminen.
Kommentit (183)
Jännä ettei edes vielä ysärillä tässä maassa ollut "rasismiongelmaa" Kun tietyt tahot tajusivat tämän, ongelma piti luoda keinotekoisesti. Ja nyt ihan afrikasta asti lässytetään kuinka rässistisiä suomalaiset ovat. Näissä ruskoissa on se mielenkiintoinen puoli että vaikka saavat täyden palvelun ja etuoikeuksia mitä kantaväestö ei saa niin siltikin vaativat lisää. Se että suomalaisia kupataan joidenkin jenkkien rotupolitiikan nimeen pitää loppua. Me emme ole mitään velkaa näille loisille.
Asia mikä on aina viduttanut minua, suomalaisia kansana on alistettu AINA, meidät on yritetty k.mur hata useampaan kertaan eikä KUKAAN vaadi meille oikeutta. MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen rasisti!
Minä en ole rasisti!
En minäkään ole rasisti. Valkoiset ansaitsevat samat oikeudet kuin muutkin.
En minäkään ole rasisti. Kaikki ihmiset ansaitsevat samat oikeudet ja valkoisena olen ylioikeutettu monin tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen rasisti!
Minä en ole rasisti!
En minäkään ole rasisti. Kaikki ihmiset ansaitsevat samat oikeudet ja valkoisena olen ylioikeutettu monin tavoin?
Taidat olla zombi tai kuollut jos olet valkoinen? Olet ainakin oikeutettu hautaamiseen, olettaisin:)
(Ei ole olemassa kansaa/etnisyyttä nimeltä "valkoinen")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kurdi tai muslimi olisi valmis taistelemaan tämän maan puolesta, että saisi elää ja olla rauhassa. Suomen raukat poistuu reservistä ja kehtaa haukkua maahantulijoita jotka olsi valmiita puolustamaan meidän vapautta.
Uskoo ken tahtoo. Minä en ainakaan usko ennen kuin näen.
Valehteleeko suomen YLE että katasuomalaiset poistuu reservistä?
Eurooppalaiset eri kansoina ovat olleet aina vähemmistö maailman historiassa. Jännä miten kaikki ylikansoittaja-kansat saavat ruoskia vähemmistöjen(eurooppalaisten) selkänahkoja aina vaan uudestaan ja uudestaan. Koko kuvio on sairas ja kieroutunut. Fakta on se että rasistisimpia ovat aasialaiset ja jostain syystä näitä vielä tsempataan siinä. Sen jälkeen tulevat afrikkalaiset ja muut niin kuin tietyt latinot.
Vaaleiden kansojen "rasistisuus" on muutaman prosentin luokkaa verrattuna näiden eksoottisten kansojen elämäntapa-rasismiin. Kertoo myös sen miksi jostain hiki-afghanistakin tulleet kouluttamattomat möllit rupeavat vaatimaan palveluksia suomalaisita saman tien. Ei mitään kiitollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
It's ok to be white. M25
Is there any skin color that is not okay to have? Are you in need of salvation? M45
Saa viettää jotka haluaa, mutta ei vaikuta minuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen rasisti!
Minä en ole rasisti!
Taidat olla zombi tai kuollut jos olet valkoinen? Olet ainakin oikeutettu hautaamiseen, olettaisin:)
(Ei ole olemassa kansaa/etnisyyttä nimeltä "valkoinen")
"Ihmisen normi on yhä keski-ikäinen, valkoinen diplomi-insinöörimies..." Fatim Diarra
"Feministi Saara Särmä epäilee: Onko valkoinen heteromies ihminen laisinkaan?" 😱
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaiset eri kansoina ovat olleet aina vähemmistö maailman historiassa. Jännä miten kaikki ylikansoittaja-kansat saavat ruoskia vähemmistöjen(eurooppalaisten) selkänahkoja aina vaan uudestaan ja uudestaan. Koko kuvio on sairas ja kieroutunut. Fakta on se että rasistisimpia ovat aasialaiset ja jostain syystä näitä vielä tsempataan siinä. Sen jälkeen tulevat afrikkalaiset ja muut niin kuin tietyt latinot.
Vaaleiden kansojen "rasistisuus" on muutaman prosentin luokkaa verrattuna näiden eksoottisten kansojen elämäntapa-rasismiin. Kertoo myös sen miksi jostain hiki-afghanistakin tulleet kouluttamattomat möllit rupeavat vaatimaan palveluksia suomalaisita saman tien. Ei mitään kiitollisuutta.
Jeepus mitä saipaa, opiskele edes jotain.
Tuolta faktojen alapeukuttajalta ja suomalaisten vihaajalta pitäisi katkoa sormet.
Kerropas mikä on tuo mystinen kansa nimeltään valkoinen. Elääkö se maassa nimeltään valkolandia? Miksi aasialaisia ei sitten kutsuta keltaisiksi?
Älkää helvetti sekaantuko tuohon jenkkien rotupolitiikkaan , se ei kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeepus mitä saipaa, opiskele edes jotain.
Kerroppas, liukasotsa, mikä siinä mielestäsi oli saipaa. Onko esim ugrikansat niin kuin suomalaiset olleet jotenkin suuri kansa? Miten on serbien tai liettualaisten kanssa, satojatuhansia miljoonia? Ymmärrätkö edes että Eurooppa ei ole yksi iso maa? Oletan että olet jenkkien paskan aivopesemä ettet edes lue enää suomalaisia sivustoja tai tajua että euroopassa toimintaan eri tavalla.
Oksettavaa on myöskin että kannatat esim aasialaisten rankan rasismin olemassaoloa.
Tarkoittaako tämä, että ensiviikolla tummaihoiset roadmanit eivät siis ryöstele kantasuomalaisia lapsia?
Kaikenlaiset vastustamiset ja oman erinomaisuuden korostamiset ovat vastenmielisiä.
Eli mustalaisten pysäköintiin invapaikoille on nyt vihdoinkin luvallista puuttua -jessssssssssssss!!!!!!!!!
Pieni persuvähemmistö ryntää tänne paskomaan asiallisen ketjun. Varmaan puuhafoorumille linkitetty että kaikki tänne rähjäämään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset vastustamiset ja oman erinomaisuuden korostamiset ovat vastenmielisiä.
Keskittymällä vastustamaan jotain, tulee sen vihollisensa kaltaiseksi, jopa pahemmaksi. Katselee lopulta ikään kuin peilikuvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Pieni persuvähemmistö ryntää tänne paskomaan asiallisen ketjun. Varmaan puuhafoorumille linkitetty että kaikki tänne rähjäämään.
Teidän länsimaalaisvihamielinen paskanjauhantanne ei ole mitään asiallista nähnytkään.
Tarkoittaako tämä sitä ettei muumaa-nuoret kay yhdenkään suomalaisen lapsen kimppuun ja ryöstä vaatteita päältä, suomalaisilla nuorilla on opiskelurauha kouluissa, muslimiäijät eivät pieksä suomalaisia tyttöystäviään eikä tänne kuulumattomat lähettele rasistisia valheita suomalaisista somessa? Olisikin aika jo puuttu finno-ugreihin kohdistuvaan rasismiin joka on piinannut tätä kansaa vuosisatoja.
Kai ruotsalaiset ja suomenruotsalaiset pyytävät anteeksi tekojaan suomalaisilta?