Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Riitta seurustelee kolmen eri miehen kanssa: olen niin vapaa

Vierailija
17.03.2024 |

Vapaat suhteet ja rajattomuus on parhautta. 

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/3e11bebc-434f-4512-ba81-b9041e88900c

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei vaan ole juttua Pekasta tai Erkistä, jolla on monta naista. Se on aina nainen joka voimaantuu.

Vierailija
2/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa jos joku on polyamorinen ja voimaantuu tuollaisessa suhteessa, mutta itse en tällaiseen suhteeseen pystyisi. Minä en rupea kumppania jakamaan... Ja varmasti mustasukkaisuutta esiintyy myös näissä avoimissa suhteissa, mutta niistä ei (haluta) puhuta. Miksi ei? Mihinkä se avoimuus jäi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa värkin phtasapainot olla kohdillaan, ei käy kateeksi. 

Vierailija
4/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin avulla on niin helppo vaihdella seksikumppania. M37

Vierailija
5/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei vaan ole juttua Pekasta tai Erkistä, jolla on monta naista. Se on aina nainen joka voimaantuu.

Kaveripiirissä on mies, joka paneskelee kolmea suht vakionaista. Se on kaveripiirin naisten mielestä täys pukki, iljettävä hyi hyi mies sen takia. Silti kaksi näistä arvostelijoista antoi heti sille jätkälle, kun tuli tilaisuus. Ja sitten on pari naista ketkä tykkää paneskella ympäriinsä, niin ne on sitten niin rohkeita ja kerro lisää kerro lisää kuuluu vaan saunailloissa. Sanoin miehelleni tästä, niin hän sanoi, että joo on huvittavaa, kun ihmiset tuomitsee sen jätkän, mutta sitten itse pyllistää sille jätkälle tilaisuuden tullen ja naisia pidetään rohkeina jne jne. Silti se on täysin sama asia. Toisella on vaan muna ja toisella ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi