Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdään tästä minun oma huoliketju. Puran tänne huoliani. Toivoisin tukea.

Vierailija
17.03.2024 |

En tiedä mistä edes aloittaisin, mutta elämmä on ollut alamäkeä jo pitkään. 

Minulla on ihmissuhde huolia, ei ystäviä enää, parisuhde rakoilee. Minä olen yrittänyt selvityä kaikesta, mutta en jaksa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskin reistailee, reuma oireilee niin pahasti etten voi lähteä edes nauttimaan luonnosta, diabeteskin puhkesi ja nyt ahdistaakin niin, että sydämestä ottaa, tuntuu myös rytmihäiriöitä.

Pitäisi tutkituttaa sydänkin. Voi ei....

Ap

Vierailija
2/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahuolista puhumattakaan. Talous on aivan retuperällä. Olen pelannut rahani ja nyt ongelmia maksamisissa. Mistähän saisin rahaa. Pitäisi muuttaakin, mutta luottotiedot ovat menneet.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunutkin. En saa mitään aikaiseksi.ap

Vierailija
4/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin myös erittäin traumatisovan asian työssä josta en nyt kerro tänne, mutta näen joka yö painajaisia ja huudan välillä unissani.

Voi kumpa te voisitte sanoa jotain lohdullista joka muuttaisi kaiken. :(

Ap

Vierailija
5/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattaa tulla erokin pian ja mä olen niin loppu.

Miten selviän. Kuka mua auttaa. Haluaisiko joku vaihtaa sähköpostiosoitteita?

Haluaisitko olla minun tukiverkko?

Kaipaisin sellaista.

Ap

Vierailija
6/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tiedä, että miten tästä selviän.

Olen sotkenut myös yksityiselämäni. Harrastuksiin en voi mennä, kun on skismaa useamman ihmisen kanssa.

Olen alkanut tissutella ja pelkään, että tämä alkoholiongelma riistäytyy käsistä.

Sanokaa nyt, että mitä ihmettä minä teen? 

Ap

Vierailija
7/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pelastaisi kaiken, mistä saisin sen tukiverkoston ja voiman selvityä.

Minä huomasin juuri, että autokin tarvisi huoltoa. Tämä tietää jo lisähuolia, kun talous on solmussa jo valmiiksi. Joudun mennä luultavasti töihin huomenna julkisella ja mulla on kauhea sos pelko.

Apua. Joudun matkustamaan bussilla. Voisiko joku tsempata minua. Miten selviän huomisesta?  

Ap

Vierailija
8/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahahuolista puhumattakaan. Talous on aivan retuperällä. Olen pelannut rahani ja nyt ongelmia maksamisissa. Mistähän saisin rahaa. Pitäisi muuttaakin, mutta luottotiedot ovat mennee.

Asutko Porvoossa?

Vierailija
9/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä ihmeellä minä hoidan tämän talouden kuntoon. Se olisi erityisen tärkeää sillä haluaisin ottaa piristykseksi koiran, mutta voi sitä stressin määrää joka siitä tulee. Kuinka selviän ilman ystävän tukea. Koira piristää, mutta tuo myös huolia, mitä jos se sairastuu. Sitä en kestä henkisesti ja rahaakaan ei ole.

Voi ei. Mutta tuntuu myös, etten pärjää enää ilman lemmikkiä. Tarvitsen sellaisen.

Voi hitsi. Huominen bussimatkakin olisi helpompi koiran kanssa, mutta koiraa en voisi töihin viedä.

Ap

Vierailija
10/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoissa jamoissa olen. En ole saanut myötätuntoa. Ihmiset on kovia ja karttavat.

Vierailija
11/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen työpäivä ahdistaa jo nyt. Aivan kamala päivä töissä tiedossa. Riitaa työkavereiden kanssa, töitä hirveästi ja se ahdistava bussimatka aamulla.

Minulla on myös astma. Pelkään, että jonkun parfyymi laukaisee minulle astmakohtauksen. Se olisi kamalaa. Joutuisinkäydä työterveydessä.

Kävin siellä jo perjantaina, kun yritin hakea saikkua, mutta en saanut.

Ap

Vierailija
12/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeväkeä tässä maassa hyysätään, muut joutuu pärjään omin nokin.

Vierailija
13/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin tarvitsen jonkun ystävän. Olisiko joku halukas tutustumaan esim. Meilaillen.

Tarvitsen ihmisen jolle saan puhua.

Ap

Vierailija
14/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan lastensuojelun sosiaalityöntekijä. Mene psykiatrian osastolle ja vedä paljon lääkkeitä sekä hankkiudu työkyvyttömäksi, niin yhteiskunta pelastuu

Vierailija
15/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoissa jamoissa olen. En ole saanut myötätuntoa. Ihmiset on kovia ja karttavat.

Minä haluaisin löytää jonkun joka jaksaisi olla ystävä ja kuunnella. Haluaisitko olla minun ystävä. Vaihdetaanko sähköpostiosoitteita.

Minulla olisi paljon kerrottavaa vielä lisää.

Ap

Vierailija
16/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ansaitset paremman.

Vierailija
17/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ihanrquhassa nyt vaan.

Vaikuttaa siltä,e ttä ero on tulossa. Kun parisuhde on jo huonolla tolalla, ero on kaikille hyväksi. Ensimmäiseksi lopetat se pelaamisen hja laitat kaikkiin pelipalvelihin eston itsellesi. 

Sen jälkeen seuraavaksi hanki asunto. Ehdottomasti sellainen, jossa ei tarvita mitään henkilötakaajia - et halua vetää ketään mukanasi velkoihisi. Kela voi taata takuusumman aluksi.

Sitten päästät velat ulosottoon. Jos sun tulot on vähäiset, sulla voi jäädä ulosotossa jopa enemmän käteen kuin jos yrität maksaa omalla maksusuunnitelmalla. Noin 2-3 vuoden päästä, edellyttäen että et tee tahallasi lisää velkaa, ja varsinkin jos sulla on työaikka, voit hakea velkajärjestelyä. Kun hakemus tehdään hyvin, etkä ole tehnyt matkalla lisää velkaa, ainakaan niin että olet tiennyt ette pysty maksamaan, saat se läpi ja noin 3-5 vuoden päästä siitä sun velat on annettu anteeksi. Tässä kuitenkin on se p@ska puoli, että jos sulla on henkilötaattuja velkooja tai vuokria tms. takaajat joutuva maksamaan mahdolliset velkasi. Tämä on melkoinen rasite ihmissuhteille ja on mahdollista, että jotkut tahot reagoivat siihen todella huonosti - jopa vaarallisesti. Tämän takia sanoin mm. yllä että ota sellainen asunto, johon et tarvitse henkilötakaajaa, vaan kelan takaus riittää. 

Uuden parisuhhteen ja ystäviå voi hankkia vähitellen.

Hoida diabetestasi lääkärin ohjeen mukaan.

Ei siis mitäån katastrofia - kyllä se siitä, kaikki jårjestyy kunhan et nyt ala sählätä. Ja lopetat sen pelaamisen.

Vierailija
18/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin ihanrquhassa nyt vaan.

Vaikuttaa siltä,e ttä ero on tulossa. Kun parisuhde on jo huonolla tolalla, ero on kaikille hyväksi. Ensimmäiseksi lopetat se pelaamisen hja laitat kaikkiin pelipalvelihin eston itsellesi. 

Sen jälkeen seuraavaksi hanki asunto. Ehdottomasti sellainen, jossa ei tarvita mitään henkilötakaajia - et halua vetää ketään mukanasi velkoihisi. Kela voi taata takuusumman aluksi.

Sitten päästät velat ulosottoon. Jos sun tulot on vähäiset, sulla voi jäädä ulosotossa jopa enemmän käteen kuin jos yrität maksaa omalla maksusuunnitelmalla. Noin 2-3 vuoden päästä, edellyttäen että et tee tahallasi lisää velkaa, ja varsinkin jos sulla on työaikka, voit hakea velkajärjestelyä. Kun hakemus tehdään hyvin, etkä ole tehnyt matkalla lisää velkaa, ainakaan niin että olet tiennyt ette pysty maksamaan, saat se läpi ja noin 3-5 vuoden päästä sii

Mutta ei se minua haittaa. Kyllä minulle käy hyvin, että joku takaa asunnon. Pitäisi vain löytää sopiva ihminen.

Hän voisi olla myös ystävä, joka kuuntelee. Haluaisitko tutustua minuun paremmin. Haluaisin lähettää sinulle sähköpostia. Minulla on kamalasti kerrottavaa vielä.

Ap

Vierailija
19/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tukinet

-ei alkoholia

-EMDR traumoihin, löytyy YouTubesta 

- mielenterveysyhdistys

Vierailija
20/25 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä ihmeellä minä hoidan tämän talouden kuntoon. Se olisi erityisen tärkeää sillä haluaisin ottaa piristykseksi koiran, mutta voi sitä stressin määrää joka siitä tulee. Kuinka selviän ilman ystävän tukea. Koira piristää, mutta tuo myös huolia, mitä jos se sairastuu. Sitä en kestä henkisesti ja rahaakaan ei ole.

Voi ei. Mutta tuntuu myös, etten pärjää enää ilman lemmikkiä. Tarvitsen sellaisen.

Voi hitsi. Huominen bussimatkakin olisi helpompi koiran kanssa, mutta koiraa en voisi töihin viedä.

Ap

Et helvetti ainakaan koiraa ota. Jos olet yhtään tosissasi niin soita tai viestitä auttavaan puhelimeen,  niitähän on useita, tee itsestäsi huoli-ilmoitus, marssi sossutoimistoon tai kirkkoon tai terkkariin. Äläkä yritä saada jotakuta palstalaista  lähettämään sulle rahaa ja autokyytejä,  mikä taitaa olla perimmäinen tarkoituksesi.