Tehdään tästä minun oma huoliketju. Puran tänne huoliani. Toivoisin tukea.
En tiedä mistä edes aloittaisin, mutta elämmä on ollut alamäkeä jo pitkään.
Minulla on ihmissuhde huolia, ei ystäviä enää, parisuhde rakoilee. Minä olen yrittänyt selvityä kaikesta, mutta en jaksa.
Kommentit (25)
Holhousta sä tarvitset etkä myötäilijää kuulemaan ruikutustasi. Aloita sosiaalitoimistosta. Ehkä se ei ole oikea paikka mutta saat neuvoja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minä niin tarvitsen jonkun ystävän. Olisiko joku halukas tutustumaan esim. Meilaillen.
Tarvitsen ihmisen jolle saan puhua.
Ap
Tuollainen ystävyys olisi hyvin raskasta sille toiselle. Huolet puhutaan terapeutille.
Vaikutat todella raskaalta ja itsekkäältä ihmiseltä. Haluat saada palstalta jonkun ämpärin minne oksennat murheitasi ja niistät jokaisen energiahippusen minkä saat. Äläkä ota koiraa, et pysty edes huolehtimaan itsestäsi niin miten luulet koiran hoitavasi?
Laitapa sähköpostia AP:lle ja saat jatkuvasti rahankerjuuviestejä.
Aloita hoitamalla yksi asia kerrallaan, kun saat oman terveytesi kuntoon, niin voit edetä muihin huolen aiheisiin. Onko työpaikassasi työterveyttä? Jos on, niin kysy onko työpsykologille mahdollista varata aika. Reumaan ja diabetekseen löytyy kyllä lääkitykset. Asia ovat päässeet sinulla nyt kasaantumaan. Yksi asia pois alta, ja siitä jatkat.