Mitä mieltä naisesta, joka kertoo aina miten kaikki miehet ovat ihastuneita häneen?
Kommentit (28)
Hankala ottaa kantaa tietämättä enempää. Itse en kerro muhun ihastuneista kuin hyville ystäville. Järjestään nämä ihastuneet on hiukan reppanoita eikä sosiaalisia (nais)kontakteja juuri ole ja tulkitsevat sitten ystävällisyyden kiinnostukseksi. Tästä seuraa vaivaannuttavia tilanteita, kun saan rakkaudentunnustuksia viestitse/livenä.
Kuulostaa oudolta että tästä puhuisi itse oma-aloitteisesti kovaan ääneen. Mutta toisin kuin täällä sanotaan, niin mielestäni on kyllä naisia joihin miehet ihastuvat todella helposti. Tällainen naistyyppi todellakin on olemassa. Eli en nyt lähtisi kyseenalaistamaan, etteikö tällä naisella todella voisi olla tällaista että miehet jatkuvasti ihastuvat, mutta toki outoa miksi siitä haluaisi työkavereille puhua.
Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että tuota harrastavat naiset ovat lähestulkoon aina 6/10 ulkonäkötasoa, eli ihan ok tasoa mutta eivät mitenkään erityisen hyvännäköisiä. Varmasti tuollainen käytös kumpuaa epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta.
Huono itsetunto johtaa tyypillisesti tällaiseen käytökseen. Tai sitten narsistiset piirteet.
Ensimmäinen ajatus on että nainen itse ihastuu epätoivoisesti kaikkiin ja sitten alkaa ylitulkitsemaan miesten toimintaa kuvitellen sen molemminpuolisen ihastumisen merkiksi.
Typerykseltä kuulostaa.