Onko täällä muita, jotka ovat olleet Miss Suomi -kisoissa takavuosina?
Ja vielä menestyneetkin siellä?
Itse oli 1. perintöprinsessa tosi kauan sitten. Nykyään ei enää muista, kuka on nykyinen Miss Suomi saatika muutaman vuoden takaiset.886
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään ei tehdä lehtijuttuja tms misseistä? Miksi tämä Sunneva Sjögren ei saa mitään aikaan? Eino Makunen toi hyvin missit julkisuuteen. Monet heistä sai hyvin töitä esim radiojuontajina tms.
Ehkä ei tehdä juttuja, koska kaikki naiset ovat toistensa klooneja. Mitään kauniita naisia ei enää ole.
Tekokynnet/-ripset, -hiukset, - huulet, -persus, -tissit.
Armi Aavikko oli kaunis.
https://www.suomi24.fi/viihde/l/60bf1fc1214a5-2368.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, mikä saa tyttöjä/naisia haluamaan osallistua kauneuskilpailuihin? Eli haluta, että joukko tuomareita, usein miehiä arvioi heidän ulkonäköään. Miksi? Onko taustalla huono itsetunto, ongelmallinen tai puuttuva isäsuhde, vai mikä?
Tuo sotii niin monella tasolla kaikkea sitä vastaan, mitä tasa-arvolla yritetään saavuttaa.
Niinpä.
Siksi en olekaan kertonut lastenlapsilleni (kaksi tyttöä), millaista se joskus 70-luvulla oli. Molemmat tytöt ovat aika kauniita. Järkytti aika paljon, kun toisen tytön koulukaveri laittoi hänelle viestin, että t*pa itsesi. Asia ei jäänytkään siihen vaan siitä tuli iso juttu.
Kummallisinta oli, kun kahakan jälkeen sen ikävän viestin jälkeen tytön äiti otti yhteyttä. Surkutteli, että nyt hänen lapsensa itkee ja häntä on jollain tavalla loukattu.- ap
&nb
Mikä sai sinut osallistumaan aikoinaan?
Tein pienen nostalgiamatkan 70-luvulle. Monella tavalla aika oli parempaa kuin nyt.
Olit muuten nätimpi kuin tittelin voittanut neito. :)
"Mikä sai sinut osallistumaan aikoinaan?"
En pystynyt lainaamaan, mutta vastaan:
Veljeni laittoi kuvani kisaan.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ne kisat ovat olleet vitsi jo kauan. Viimeisin kaunis missi taisi olla Vienonen.
Kaunis? Vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään ei tehdä lehtijuttuja tms misseistä? Miksi tämä Sunneva Sjögren ei saa mitään aikaan? Eino Makunen toi hyvin missit julkisuuteen. Monet heistä sai hyvin töitä esim radiojuontajina tms.
Ehkä ei tehdä juttuja, koska kaikki naiset ovat toistensa klooneja. Mitään kauniita naisia ei enää ole.
Tekokynnet/-ripset, -hiukset, - huulet, -persus, -tissit.
Armi Aavikko oli kaunis.
https://www.suomi24.fi/viihde/l/60bf1fc1214a5-2368.jpg
Missilook on kloonaava ja ihan oma, normaalista irrotettu tyylinsä.
Vierailija kirjoitti:
Olin Miss Läyliäinen vuonna 1994, elämäni suurin saavutus
Terkkuja! T. Entinen ortodoksiseurakunnan kesävanki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kisat ovat olleet vitsi jo kauan. Viimeisin kaunis missi taisi olla Vienonen.
Kaunis? Vasta myöhemmin.
Joo ei Vienonen.
https://1.bp.blogspot.com/-Q-9jPuNea0o/TV1B-JZoB-I/AAAAAAAAANw/PATzo5JC…
Yksi nuorempi työkaveri oli takavuosina missikisoissa. Kun tuli töihin, niin ajattelin heti, että onpas kaunis ja hoikka, pitkä nainen. Ihme, ettei ole joku malli tmv. No, sitten paljastui, että oli ollut missikisoissa ja pärjännytkin jonkin verran.
On kyllä kaunis, oikein säteilevän herttainen otus. Luonne on todella ystävällinen, ei lainkaan nokkava/ylpeä ja hyvä työkaveri kaikin puolin. Vaikka olen umpihetero, niin on kiva joskus vaan katsella kaunista ihmistä.
Tosi ponneton, ja onneton, provoketju.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, mikä saa tyttöjä/naisia haluamaan osallistua kauneuskilpailuihin? Eli haluta, että joukko tuomareita, usein miehiä arvioi heidän ulkonäköään. Miksi? Onko taustalla huono itsetunto, ongelmallinen tai puuttuva isäsuhde, vai mikä?
Tuo sotii niin monella tasolla kaikkea sitä vastaan, mitä tasa-arvolla yritetään saavuttaa.
Naiset haluavat kilpailla muita naisia vastaan miesten suosiossa ja tuntea ylemmyydentuntoa muita naisia kohtaan voittaessaan, kun sitten kokevat itsensa kauniimmaksi eli paremmaksi kuin muut.
Ei tule mieleen ketään ketä olisi erityisen kaunis. Tanja Vienonen oli naurettava,koska lähes sellainen kiiltokuvamainen stereotyyppinen nätti ja laitettu, mutta ei klassisen kaunis. Ja joku kuva niissä leteissä c'mon ei voi idiootttimaisemoaa olla kun aikuinen nainen leteillä.
Muuten yks lääkäri oli leteillä sairaalassa herran jestas, mikä uskottavuus! Lastenlääkäri jos edes oli...
Lola Odusoga oli taas naurettava haastatteluissa. Aina naureskeli samalla kun puhui ja ärrä vika.
Jos nyt näkisin kaikki rivissä voisin mainita muutaman kauniin,mutta nimiä ei muista nyt. Sitäpaitsi monet juuri sellaisia että kun näki täydessä tyllingiadä, niin voi kun naunis ja ilman meikkiä, oho ei se niin kaunis ollutkaan.
Kuka se yksikin Suvi oli kai etunimi.
Lola Odusoga oli ehkä viimeinen kaunis missi. 2000-luvulla mennyt aivan wt:ksi koko homma
Olen ollut finaalissa. En sano tarkkaa ajankohtaa, mutta olen yli 50 v. En ole kertonut kellekään asiasta esim. työpaikalla. Jotenkin noloa.