Onko täällä muita, jotka ovat olleet Miss Suomi -kisoissa takavuosina?
Ja vielä menestyneetkin siellä?
Itse oli 1. perintöprinsessa tosi kauan sitten. Nykyään ei enää muista, kuka on nykyinen Miss Suomi saatika muutaman vuoden takaiset.886
Kommentit (38)
Ne kisat ovat olleet vitsi jo kauan. Viimeisin kaunis missi taisi olla Vienonen.
Maj -Len Eriksson voitti silloin 1972.
Vierailija kirjoitti:
Lääpittiinkö siellä naisia? Oliko yleistä?
Ei lääpitty. Ihan hyvin meitä ehdokkaita kohdeltiin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Maj -Len Eriksson voitti silloin 1972.
Kertoiletko useinkin ihmisille, että olit perintöprinsessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maj -Len Eriksson voitti silloin 1972.Kertoiletko useinkin ihmisille, että olit perintöprinsessa?
En kertoile. Nyt kerroin.
Edes lastenlapseni eivät tiedä.
- ap
Kerro nyt sitten meille kaikille mikä on sun oman ulkonäön merkitys sulle nyt?
Olin Miss Läyliäinen vuonna 1994, elämäni suurin saavutus
Heidi Willman sen sijaan kertoo misseydestään ihan jokainen vuosi instassaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt sitten meille kaikille mikä on sun oman ulkonäön merkitys sulle nyt?
Eipä juurikaan ole enää merkitystä. Olen lihonut noista ajoista 10 kiloa, mutta katselen joskus kuvia, että joskus olin nätti. Ikinä en kuitenkaan sanoisi vaikka noille lastenlapsilleni (tytöille), että minkälaisia pitäisi olla. Ovat just sellaisia kuin ovat ja hyvä niin.
- ap
Ei kiitos, mutta mummini oli 1. perintöprinsessa aikoinaan.
Ei ollut lääppimistä. Pärjätäkseen yksityiskahvit olis pitänyt juoda ulkomailta tuodun tuomarin kanssa.. Kyllä tiedetään kelle kahvit maistu
Silloin oikeasti haettiin joku vaan ranskalainen tai italiaano tuomariksi. Eikä muita. Tuohon satsattiin ja hänellä oli täysin vapaa mieli tuomaroinnin suhteen.
Kyllähän ulkomaan Pertti Virtanen ymmärtää kaiken kauniista naisista. Ulkomaailta saakka kuitenkin. Tumma ja tulinen.
Sitä aikaa, kun mustaa miestä vietiin helikopterikyydillä festarilta toiselle. "Katsokaa N**keri!" Ja ne katto.
😂 Kyä Suomi on hauska maa.
Vierailija kirjoitti:
1972Maj-Len Eriksson
Saatat ymmärtää, että en koskaan kertoisi sijoitustani täällä.
Ateeksi Tarja,kun nyt menin sanomaan noin.
Voin kertoa senkin, että Danny on Jämsän Paviljongilla ottanut minut " Brucen" tapaan lavalle.
Tämä siis on totta.
- ap
Olen aina ihmetellyt, mikä saa tyttöjä/naisia haluamaan osallistua kauneuskilpailuihin? Eli haluta, että joukko tuomareita, usein miehiä arvioi heidän ulkonäköään. Miksi? Onko taustalla huono itsetunto, ongelmallinen tai puuttuva isäsuhde, vai mikä?
Tuo sotii niin monella tasolla kaikkea sitä vastaan, mitä tasa-arvolla yritetään saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sua luultu Juicen vaimoksi?
Ei ole luultu. Miksi olisikaan?
Asuin joskus kaupunginosassa, jossa oli pieni elintarvikeliike J. Leskinen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, mutta mummini oli 1. perintöprinsessa aikoinaan.
Ei ollut lääppimistä. Pärjätäkseen yksityiskahvit olis pitänyt juoda ulkomailta tuodun tuomarin kanssa.. Kyllä tiedetään kelle kahvit maistu
Silloin oikeasti haettiin joku vaan ranskalainen tai italiaano tuomariksi. Eikä muita. Tuohon satsattiin ja hänellä oli täysin vapaa mieli tuomaroinnin suhteen.
Kyllähän ulkomaan Pertti Virtanen ymmärtää kaiken kauniista naisista. Ulkomaailta saakka kuitenkin. Tumma ja tulinen.
Sitä aikaa, kun mustaa miestä vietiin helikopterikyydillä festarilta toiselle. "Katsokaa N**keri!" Ja ne katto.
😂 Kyä Suomi on hauska maa.
Veltto Virtanen tuomariksi?
Käyttääkö ap edelleen someprofiilissaan nuoruuskuvia kuten putinistimummot? Kauneus kun on katoavaista.
POIKALAPSIHULLUN kollega teki ihan hauskan aloituksen. 👍
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, mikä saa tyttöjä/naisia haluamaan osallistua kauneuskilpailuihin? Eli haluta, että joukko tuomareita, usein miehiä arvioi heidän ulkonäköään. Miksi? Onko taustalla huono itsetunto, ongelmallinen tai puuttuva isäsuhde, vai mikä?
Tuo sotii niin monella tasolla kaikkea sitä vastaan, mitä tasa-arvolla yritetään saavuttaa.
Niinpä.
Siksi en olekaan kertonut lastenlapsilleni (kaksi tyttöä), millaista se joskus 70-luvulla oli. Molemmat tytöt ovat aika kauniita. Järkytti aika paljon, kun toisen tytön koulukaveri laittoi hänelle viestin, että t*pa itsesi. Asia ei jäänytkään siihen vaan siitä tuli iso juttu.
Kummallisinta oli, kun kahakan jälkeen sen ikävän viestin jälkeen tytön äiti otti yhteyttä. Surkutteli, että nyt hänen lapsensa itkee ja häntä on jollain tavalla loukattu.
- ap
Lääpittiinkö siellä naisia? Oliko yleistä?