Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita jotka piereskeli nolosti synnytykses?

Vierailija
18.01.2007 |

siis en oo provo,tuli vain mieleen kun tuota synnytys palstaa lueskelin,en vaan viitsi sinne nikillä kirjotella :)

itellä siinä vaihees kun puhkasivat kalvot niin pörisi kivasti siihen teräs kuppiin mikä mun alla oli...kyllä hävetti!!

sama ollu kummassaki synnytykses et puudutukset vieneet pidätyskyvyn,eli paukutellu oon jatkuvasti,en onneksi kovin ääneen ;/

n o l o a oli...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin sitä kätilöä poistumaan hetkeks, että saisin päästellä ilmoja ulos. Se sanoi, että anna tulla vaan, mutta suostui lopulta lähtemään pois huoneesta. Ja multa tulikin paskat siihen synnytyspedille. Se vasta oli noloo. Luulin, että tulee pelkkää ilmaa ja tulis istten sitä itseensäkin mukana. Vähänkö hävetti kun se kätilö tuli takas....

Vierailija
2/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla muista, ehdottomasti. Ei tarvi aatella edes asiaa sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oo tajunnu ite kysyy,hissukampi ku oon.

kakkoselle,mikset siivonnu paskoja pois? mä kait siivosin yöllä salin lattiat kun oksensi pitkiinsä :/

-ap-

Vierailija
4/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ehtinyt saada peräruisketta jonka olisin halunnut, kun synnytys oli niin pitkällä. Pyysin kyllä ja sanoin kätilölle (onneksi mies ei ollut vielä tullut) että suoli ei ole tyhjä. No siinä sitä ponnistellessa kakkaa tuli, tunsin sen kyllä ja tulihan tuo hajukin. Kätilö vaan pyyhki pois sitä mukaa ja heitti paperit roskikseen. Onneksi ei sanonut mitään.

Vierailija
5/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyhjennetäänkö sillä peräsuoli ennen synnytystä?

Vierailija
6/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa synnytyksessä kätilöt tarjosivat sitä ja tokassa odottelin, että koska ne sen peräruiskeen oikeen antavat. Ja sitten kun kysyin, niin oli jo liian myöhäistä :(

2

Vierailija
7/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on molemmis synnytyksis kätilö pyyhkinyt paperilla peräpäätä...mut ei kyl oo maininnu mitään,enkä oo haistanu mitään,eli mitähän se sit on pyyhkiny...

kakaksi olen luullut,mut ihmetyttää miten en ole haistanut...eikä mieskään ole mitään maininnut.

-ap-

Vierailija
8/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli käynnistetty synnytys ja aivan kamalan kivuliaat supistukset. Ja heikotus vielä päälle.

2

Vierailija
9/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten tarkoittanu sillä että sun ois pitäny siivota,vaan että minä olisin varmasti siivonnu kun ois niin nolottanu,niinkuin se oksentaminen,hädissään siivoilin lattiaa vaikka oli iha sika kipeet supparit enkä tahtonu ison mahan takii taipua lattialle konttailee... :(

-ap-

Vierailija
10/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ammattiin. Turhat nolotukset pois!

Vierailija
11/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se suolihuuhtelu tapahtuu käytännössä? Synnytys lähenee ja olisi kiva tietää miten tuo homma tapahtuu.

Vierailija
12/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen kakannut molemmilla kerroilla ponnistusvaiheessa, enkä ole sitä hävennyt yhtään. Eiköhän kätilöt ole nähneet kaikenlaista, ja muutenkin, siinä on niin primitiivisessä tilassa kaikin puolin, että ei ensimmäiseksi tule mieleen hävetä jotain pierua tai kakkakikkaretta. :)

Vierailija
13/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta olen synnyttänyt ja ainakin kerran tuli ulostetta huomaamatta,mutta sehän on normaalia!

Kahden vanhimman kohdalla tehtiin tyhjennys rutiinisti ja kahden nuorimman kohdalla kysyttiin vaan että onko suoli toiminut sinä päivänä.

Kun oli niin ei tyhjennetty.

Mun mielestä noi on pikkujuttuja ja lääkäreille arkea

Vierailija
14/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellipsi . iki . fi/tapahtumat/alku/synnytys/

tuosta vaan välilyönnit veks

Vierailija
15/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektioäidillä ei ole kokemusta moisesta.

Jotain iloa siis sektiostakin (itselläni niitä takana 2 kpl)

Vierailija
16/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sektiota tehty ja olen muutenkin kauhean tarkka kaikista kakka- ja piereskelyjutuista että olisin varmasti kuollut nolouteen tuollaisessa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi