Näkyykö tämä lakko teille jotenkin?
Kommentit (13)
Ensi viikolle suunnittelemani bussimatka saattaa peruuntua. Liikennöitsijä ilmoitti tästä.
Ei mitenkään. Maaseudulla ei muutenkaan käytetä julkista liikennettä ja kaupat on auki normaalisti. Bensan hintakin oli tänään edullista. Ihmettelen miksi yleislakkoa ei vedetä kehiin. Mulle ei ole yhdestäkään lakosta ollut mitään haittaa.
Olen sijoittanut kotimaisiin yhtiöihin ja vähän tietty alkanut tympäisemään kun ei tuottoa saa sijoituksilleen tässä maassa.
Olen tilannut huonekalun, ja soittivat, ettei ole kyytiä vielä löytynyt, kun normaalit käyttämänsä eivät aja. Eihän sillä mitään hätää tietysti ole. Tuleepahan sitten vaikka juhannukseksi.
Ei haittaa missään mielessä. Aivan sama vaikka jatkuu kuinka pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut huonekalun, ja soittivat, ettei ole kyytiä vielä löytynyt, kun normaalit käyttämänsä eivät aja. Eihän sillä mitään hätää tietysti ole. Tuleepahan sitten vaikka juhannukseksi.
Tilasin Ruotsista tavaraa ja Postnord toimitti perille normaalisti kotiinkuljetuksella. Eivät olleet lakon piirissä. Ei tällaisista kosmeettisista lakoista ole mitään hyötyä, koko Suomi kiinni tai ei mitään.
vielä ei näy ja tilaamani paketitkin ovat kulkeneet vielä tällä viikolla hyvin. Ensi viikon osalta on auki että riittääkö HSL:llä bensaa busseihin, sitten saattaa vaikuttaa kun ei töihin pääse kovin fiksusti.
enemmän harmittaa niiden firmojen työntekijöiden ja heidän perheiden puolesta joiden työt pysähtyy kun vienti ei vedä vaikka eivät itse mitenkään lakkoon osallistu. Se on aika epäreilua.
Kaupassa ei ollu tuoretta maitoa vaan sellaista joka menee vanhaksi muutaman päivän päästä.
Sen verran että käytiin Tallinnassa ostamassa lapsille fillarit
en viitsi tilata täältä kun ei tiedä milloin saa
Onko se lakko vielä käynnissä? Ei ole mitenkään huomannut.
nostan