Naiset mikä on seksikkäintä mitä teille voisi tehdä ?
Naiset mikä on seksikkäintä mitä teille voisi tehdä ?
Kommentit (19)
Semmoinen että tulee ihan lähelle, tuijottaa suoraan silmiin ja tarttuu lantiosta kiinni ja puristaa.
Ei sitä voi sanoa, kun se on varmasti jotain yllättävää mitä ei osaa ajatella. Se voi olla sanoja tai tekemistä, mutta kuitenkin sellaista mikä tulee suoraan sydämestä :)
Vierailija kirjoitti:
Pysyä kaukana
Tämä. Oikeasti.
pierskellä aina kun on mun lähellä.
n.18v
Oikeanlainen katse. Sitä ei voita mikään.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä sellainen mikä saa jalat samantien veteläksi ja aivot jollekin ihan eri kiertoradalle 😅
Sellainen oikein hyvä, pitkä, syvä ja himokas suutelu, joka johtaa seksiin. Siinä on kieltä ja imua ja kiimaa, vähän voi huulesta hellästi puraistakin.
Tulla silleen kiihottuneena ja vakavana ihan kiinni muhun takaapäin niin et tunnen sen seisokin ja hellän kiihkeästi halata ja pussata mun niskaa ja samalla hieroa sitä seisokkia mua pyllyä vasten. Sellanen kiimaisuuden ja hellyyden yhdistelmä. Vaikka tossa asennossa nätisti kerätä mun hiuksen käteen ja taivuttaa päätä kevyesti niin et saa suudeltua kaulaa.
Mun mies on aika sellanen kohtelias ja huomaavaisen pidättyväinen tossa hänen halukkuuden osoittamisessa (vaikka oikein seksuaalinen onkin) niin mua yllättää ja kiihottaa kauheesti jos joskus sitten tekee noin. Yleensä alkaa homma enemmän juttelun jälkeen sohvalla silittelyillä ja suudelmilla. Siksi hänen kanssa tuollainen on aivan ihanaa ja kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta!
Katseelle täältäkin pisteet. Miehet ovat äärimmäisen seksikkäitä, kun he katsovat sillä tavalla vakavalla ilmeellä suoraan silmiin. Siinä katseessa välittyy joku sellainen primitiivinen ja vilpitön viesti "Hei naaras, sut on huomattu ja sut halutaan ottaa."
Vierailija kirjoitti:
Katseelle täältäkin pisteet. Miehet ovat äärimmäisen seksikkäitä, kun he katsovat sillä tavalla vakavalla ilmeellä suoraan silmiin. Siinä katseessa välittyy joku sellainen primitiivinen ja vilpitön viesti "Hei naaras, sut on huomattu ja sut halutaan ottaa."
Aivan niin! Tämä katse ennen seksiä ja sitten myös se katse seksin aikana!
Seksikkäintä on tuntea olevansa älykkään, itsevarman, hauskan, sanavalmiin ja kohteliaan miehen haluama.
Kerran tapailin erästä miestä, joka oli töissä Afghanistanissa. Kun hän tuli lomille Suomeen hän halusi viedä mut yhteen tosi hienoon ja tyylikkääseen ravintolaan syömään. Se oli tosi romanttista ja seksikästä, koska tuli olo, että mä olen hänelle tosi tärkeä ja hän haluaa hemmotella just mua raskaalla työllä ansaituilla rahoilla.
Pyllyreiän nuoleminen