Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivastelu aamuisin

Vierailija
16.03.2024 |

Eli en ole tähän keksinyt mitään syytä. Asun 80 luvun kerrostalossa ja heti herättyä aivastelen jopa kymmeniä kertoja sekä iltaisin. Erikoisinta tässä tekee sen, että asuin vuonna 2023 rakennetussa kerrostalossa 4kk ja yhtään en aivastellut. Mitään outoa ei pitäisi olla ilmanvaihdossa niin mysteeriksi jää (eikä ole pölyistä) kellään vastaavaa tilannetta? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia? Tiepöly? Kemiallinen tuoksu? Jokin elimistön tila, jossa pyrkii joku virus, ei siis mitään vaarallista? Epäilet että olisi homeita viemärissä tai muualla?

Vierailija
2/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergia? Tiepöly? Kemiallinen tuoksu? Jokin elimistön tila, jossa pyrkii joku virus, ei siis mitään vaarallista? Epäilet että olisi homeita viemärissä tai muualla?

Siis asuin kesän siellä uudehkossa enkä aivastellut. Oon nyt koko syksyn ja talven asunut täällä. En tiiä mitä epäilen kun en tiiä mistä aloittaa selvittäminen

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ole vain nenän limakalvojen kuivumista öisin. Jos menee about vartissa ohi sen jälkeen kun oot ollut pystyssä, niin voit ihan huoletta kiitellä ikääntymistä tästäkin vaivasta.

Vierailija
4/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home

Vierailija
5/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Home

Missä sitä voisi olla? 

Vierailija
6/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aivastelen aina vähän väliä. Ja nenä vuotaa, jos syön vaikka jotain mausteista. Samoin ulkona. Olen luullut, että tämä on se vasemotorinen nuha.

Vierailija
7/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko patja vaihdettu milloin? Meillä aivastelu loppui kun vaihdettiin uuteen.