Voihan itku :(
Esikoinen (5v) lähti tänään isänsä kanssa kahdeksi viikoksi reissuun... Mies on paljon pois kotoa työnsä takia ja ottaa esikoisen joskus mukaan jos sattuu olemaan sellainen matka, että voi lapsen ottaa mukaan. Miestä on aina ikävä kun se on matkoilla, mutta se on vielä jotain ihan muuta kun lapsi lähtee :) Minä aina pillitän kun lapsi lähtee reippaana matkaan :(
Vaikka se 5v:n uhma ja kiukuttelu on todella raastavaa kun lapsi on kotona, mutta kun lapsi on pois muistaa vaan sen suloisen ja kiltin äidin kullan :)
Kommentit (4)
Vaikka ymmärrän kyllä " täysin" tunteesi kun mä ikävöin lapsiani jo päivänkin erossa...
Vaikka me välillä (joka päivä, useammankin kerran) otetaan yhteen niin silti tyttö on minun " vauveli" ! Meillä myös 3v:lle pikkusiskolle isosisko on niin tärkeä, että en heitä kovin pitkäksi aikaa haluaisi erottaa. Mutta yritähän sinä ap jaksaa!!! Onko sinulla ja miehelläsi kamerakännyt? Meillä mies laittaa työmatkoiltaan videota ja kuvia tänne kotiin ja varsinkin lapsille nämä kuvat ovat olleet tärkeitä.
Vierailija:
Vaikka me välillä (joka päivä, useammankin kerran) otetaan yhteen niin silti tyttö on minun " vauveli" ! Meillä myös 3v:lle pikkusiskolle isosisko on niin tärkeä, että en heitä kovin pitkäksi aikaa haluaisi erottaa. Mutta yritähän sinä ap jaksaa!!! Onko sinulla ja miehelläsi kamerakännyt? Meillä mies laittaa työmatkoiltaan videota ja kuvia tänne kotiin ja varsinkin lapsille nämä kuvat ovat olleet tärkeitä.
Terveisin lopen uupunut yh joka tosissaan tarvitsisi hetken hengähdystauon rakkaista, mutta niin kuluttavista uhmaikäisistään