En pääse fb:n messengeriin, pitäisi määrittää jotain miten saan jatkossa keskusteluhistorian...
Enkä ymmärrä vaihtoehtoja, mitä kannattaa tehdä? Pin koodi, tai jatka google tilillä. En halua yhdistää fb ja Google. Ei varmaan ole edes turvallista pistää kaikkia tietoja yhteen tiliin. Olen yrittänyt etsiä tietoa tästä keskusteluhistorian määrityksen vaatimuksesta mutta tietoa asiasta ei ole missään.
Kommentit (8)
Siihen tuli jotain muutoksia, poista sovellus ja senna uudestaan. Minulla lähti sillä toimimaan.
Kun vaihtoehdot on Pin koodi, tai jatka google tilillä, eikä halua yhdistää fb ja Google, niin mikähän se silloin mahtaisi olla se valittava vaihtoehto???
Vierailija kirjoitti:
Kun vaihtoehdot on Pin koodi, tai jatka google tilillä, eikä halua yhdistää fb ja Google, niin mikähän se silloin mahtaisi olla se valittava vaihtoehto???
Kun en tiedä mitä se "yhdistäminen", Google tilillä jatkaminen tarkoittaa? Enkä tiedä miten tuo pin koodikaan käytännössä toimii, pitääkö se näpytellä joka kerta kun meseen menee. Näistä vaihtoehdoista ei löydy tietoa niin olisi kiva kuulla mitä muut ovat tehneet ja miten nuo vaihtoehdot toimii, mikä noista olisi järkevin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en tiedä mitä se "yhdistäminen", Google tilillä jatkaminen tarkoittaa? Enkä tiedä miten tuo pin koodikaan käytännössä toimii, pitääkö se näpytellä joka kerta kun meseen menee. Näistä vaihtoehdoista ei löydy tietoa niin olisi kiva kuulla mitä muut ovat tehneet ja miten nuo vaihtoehdot toimii, mikä noista olisi järkevin.
Ja sekin että jos jonkun vaihtoehdon valitsee niin voiko sitä enää vaihtaa ja jos voi niin miten? Miksi näistä ei ole missään mitään infoa?? Ärsyttävää kun tulee vaan joku muutos että tee näin tai näin mutta siitä ei sitten saa enemmän tietoa.
Keksitkö ratkaisun tähän? Mulla vaatii nyt myös synkronoimista. En edes tiedä mitä PIN-koodia tarkoittaa. Haluisin käyttää fb:a vain tietokoneella ja se nyt kysyy synkronointia ja PIN-koodia. Apua? :)
Up