Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöapulaisen, tiskarin keikkahommiin näyttää olevan kotipaikkakunnassani jatkuva haku

Vierailija
16.03.2024 |

vuokrafirman kautta julkisen puolen keittiöihin, eli koulut, pk, sairaala ym.  Onko  työ oikeasti niin hirveää ettei kukaan keikkaile pitkään vai haluavatko vaan kerätä mahdollisimman suurta sijsispoolia? Vai mistä johtuu nonstop-haku noihin hommiin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko runsaan haun syynä työn osa-aikaisuus? Vai tarjoavatko kokoaikaista?

Vierailija
2/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ongelmia kyseisellä työpaikalla tai työaika on parituntinen per päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativatko mitään koulutusta?

Vierailija
4/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reservin kerääminen

Vierailija
5/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöala on jäätävän matalapalkattua PASKAA

Vierailija
6/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisssä on yleensä kettumaiset emennät, kukaan ei viihdy.

Vierailija
7/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri suomea samanlaisia työpaikkoja, jatkuvia hakuja.

Toinen mikä on mielenkiintoista, sama työpaikka useamman otsikon alla, saattaa olla esimerkiksi 4 x sama paikka.

Vierailija
8/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi yhteen ravintolaan tässä kaupungissa haetaan jatkuvasti ravintola-apulaisia, tiskaajia jne. Minä hain kerran sinne tiskaajan sijaiseksi - parin kuukauden määräaikaisuus, aloitus olisi ollut heti - enkä päässyt. Olisi pitänyt olla enemmän kokemusta tiskaamisesta; minulla oli vain pari kuukautta aiempaa kokemusta.

Kaipa sinne sitten hakijoita on, jos on varaa nirsoilla jopa lyhyellä varoitusajalla haettavasta tiskaajan sijaisesta.

Vierailija
9/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein opiskelijana näitä silloin, kun lukujärjestykseen sopi. Työ ihan ok, mutta osa-aikaisuus ja keikkaluonteisuus on se ongelma. Kutsu töihin voi tulla esim. klo 7 aamulla, etkä tiedä etukäteen onko huomenna töitä vai ei. Aika harvan elämäntilanteeseen tuo on ihanteellinen ratkaisu. Toisaalta, keikkojen vastaanottaminen voi poikia myös kokoaikaisen työn.

Vierailija
10/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireistä työtä, hiki valuu, sillä keittiöt ovat lämpimiä, jopa kuukia työpaikkoja.

Kokoa ajan sähköliedet ja uunit päällä. Ja kuumat höyryt tiskikoneiden tyhjentämisistä lisäävät lämpöä

Kiire on valtava etenkin lounasaikaan, silloin kun on eniten ruokailijoita.  Kuten esim, sairaaloidsa, joissa potilaiden lisäksi lounaalla ruokailee, myös suuri henkilökunta.

Se yhtä tiskikoneiden täyttömistä ja tyhjentämistä. Ja jatkuvaa ruuan jakamista vuokiin, ja niiden vuokien juoksittamista tarjolle ruokalijoille.

Vierailija
11/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöapulaisen palkka n 2213-2248 / kk.

Huonompia palkkojakin löytyy pilvin pimein, matalapalkka aloilta.

Vierailija
12/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tämmönen tiskari. Ilmoittauduin aikoinaan Baronan kautta tekeen keikkaa  ja on ollut aikoja jolloin olen hyppinyt paikasta toiseen, joissain olen ollut pidempään, joissain vain päivän. Riippuen aina tarpeesta. Nyt kuitenkin olen saanut olla samassa paikassa jo monta vuotta, koska aina tulee uusi tarve. Tykkään tästä hommasta. Veikkaan, että haku on auki koko ajan, koska vaihtuvuus suurta, joku tekee keikkaa vain opiskelun ajan, joku samalla kun lapset on pieniä ja haluaa kotona olon ohella lisäansioita, mikä tilanne kenelläkin. Joku lopettaa työllistyttään muualle.

Vierailija
13/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksetaan tuntityöläiselle, joka on töissä silloin tällöin? Niinpä.

Vierailija
14/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksetaan tuntityöläiselle, joka on töissä silloin tällöin? Niinpä.

Mun palkka on 13,41/h

Vierailija
15/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse hirveää olla, mutta harvalle sopii pitkällä tähtäimellä pelkkä keikkailu. Itselleni sopii, mutta moni muu tahtoo pysyvämmän paikan ja lopulta saakin sen jostain. Niinhän sen pääsääntöisesti pitääkin olla. 

Vierailija
16/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole keittöapulaisen palkka noin hyvä missään, vähän alle 2000€ jää suurimmassa osassa, surkeimmat ovat 1700€ luokkaa kaikki siis täysillä tunneilla.

Vierailija
17/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa hommissa pitää olla oikeutettu palkkatukeen myös. Eli kela maksaa palkan ja se koulu tai firma voi maksaa sulle jotain 200-400 euroa 30 tunnin viikosta. Kerran vaan hain ja kyselin lisätietoja mikä se homma on oikeesti.

Vierailija
18/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä ilmoituksia löydät? Katsoin Kuntarekrystä ja työkkärin sivuilta, meillä ei ollut mitään vaikka suht. isossa kaupungissa asunkin. Kesätöitä oli tyrkyllä ravintola-alalle, mutta sitä ei tietenkään kouluihin.

Vierailija
19/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tämmönen tiskari. Ilmoittauduin aikoinaan Baronan kautta tekeen keikkaa  ja on ollut aikoja jolloin olen hyppinyt paikasta toiseen, joissain olen ollut pidempään, joissain vain päivän. Riippuen aina tarpeesta. Nyt kuitenkin olen saanut olla samassa paikassa jo monta vuotta, koska aina tulee uusi tarve. Tykkään tästä hommasta. Veikkaan, että haku on auki koko ajan, koska vaihtuvuus suurta, joku tekee keikkaa vain opiskelun ajan, joku samalla kun lapset on pieniä ja haluaa kotona olon ohella lisäansioita, mikä tilanne kenelläkin. Joku lopettaa työllistyttään muualle.

Millaista on tiskarin työ? Onko laitteet kunnossa? Joudutko tiskaamaan käsin?

Vierailija
20/34 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain Tampereen lähikuntaan keikkailijaksi (siivous). Mutta nähtävästi tulijoita riittää. En päässyt edes haastatteluun??