Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoivat naiset ovat oikeasti aivan karmea näky.

Vierailija
17.01.2007 |

En voi ymmärtää varsinkaan pienten lasten äitejä, jotka tupakoivat. Tai isiä. Tupakoivat ihmiset ovat jotenkin suttuisen ja sairaan näköisiä ja antavat itsestään sellaisen kuvan, että ovat surkimuksia.

Sama koskee tissuttelijoita. Mäyräkoiria kaupasta kotiin kantavat tyypit ovat niin etova näky. Tulee mieleen, että eikö tuollakaan raukalla muuta iloa ole elämässä kuin pikku pöhnä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnitellessamme raskautta. Nykyään tupakoijat näyttävät tosiaan vastenmielisiltä, haju kuvottava. Mietin jopa lapseni vanhemmista, ketkä polttavat...

Vierailija
2/11 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kavereitten vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkaa ihan just savuton elämä :O)

Vierailija
4/11 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko tupakoitsijan kanssa on todella ikävää, tai se, kun bussissa viereen istuu joku, joka on juuri vetänyt pysäkillä savut. Tulee oikeasti paha olo siitä hajusta.

Vierailija
5/11 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että kiinnostaako yhtään huolehtia itsestä.

ap

Vierailija
6/11 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savua joutuu pakostakin hengittämään:(

Vierailija
7/11 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuyhdistelmä jonkun hengityksessä?

Vierailija
8/11 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuulostaa pahalle, mutta pidän tupakoitsijoita B-luokan kansalaisina. Itse olen polttanut teininä yhteensä max. 15 tupakkaa ja en huomannut siinä mitään iloa, päinvastoin. Kartan sellaisia paikkoja missä tupakka haisee. Myös nämä kaljan kantajat ovat tylsä näky.

Vierailija
9/11 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lehdestä jutun keuhkoahtaumasta ja kuinka sitä on jo kolmekymppisillä. SIINÄ on oikeasti huolestuttava ja karmaiseva asia, ei joku elämän puute tai ihon sävy.

Vierailija
10/11 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte pitää mäyräkoiran kantajia jotenkin huonompina kun ette tiedä juodaanko se heti kerralla vai ei? Mä ostan kotia kaljaa miehelle just semmoisena mäyräkoirana koska se on halvempaa. Ei me siltikään polteta (molemmat lopetti ekan lapsen kohdalla) ja juodaan aika vähän. Minä otan siideriä vain silloin jos ollaan juhlimassa (no okei, _joskus_ saatan juoda siiderin illalla, yleensä kesäisin) ja mies juo kaljan tai pari saunoessa viikonloppuisin.

Kauheita b-luokan kansalaisia ilmeisesti olemme..

Vierailija
11/11 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehet kuin naisetkin mutta erityisesti äidit ja varsinkin odottavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän