Teollisuusliitolla miljardiomaisuus. Onko mitään järkeä, että näiden jäsenmaksut saa vähentää veroista?
Miksi yhteiskunnan pitää tukea näiden omaisuuden karttumista ja pomojensa satojen tuhansien vuosipalkkoja?
"Teollisuusliitto uhoaa rahoillaan Kerännyt jopa noin miljardin euron jättiomaisuuden"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ce1a33a-8663-4741-a45d-61d90f50a240
Kommentit (8)
Olikos Koijaamo näiden vai minkä liiton kusetusfirma?
Ei kyllä näin tavallisen tuulipuvun kyky riitä käsittämään miksi tässä maassa joillain isoilla toimijoilla on verovapaus vaikka tienaavat huimasti rahaa. Tuntuu epäoikeudenmukaiselta kun itse joutuu maksamaan veroja jopa veroista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä näin tavallisen tuulipuvun kyky riitä käsittämään miksi tässä maassa joillain isoilla toimijoilla on verovapaus vaikka tienaavat huimasti rahaa. Tuntuu epäoikeudenmukaiselta kun itse joutuu maksamaan veroja jopa veroista.
Toinen outous on suomenruotsalaiset säätiöt, joilla on myös verovapaus ja joiden rahoilla lahjotaan poliitikot kannattamaan pakkoruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tavallinen tuulipuku vaan EK:n pelle jota ärsyttää että liitot ovat asuntosijoittamisen ja osakkeiden kautta keränneet kassat joilla lakkoillaan tarvittaessa vuosia ja laitetaan Suomi säppiin kunnes Orpo ymmärtää neuvotella.
Saattaapa olla että verovapaus menee pian tarkasteluun kun säästökohteita aletaan miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tavallinen tuulipuku vaan EK:n pelle jota ärsyttää että liitot ovat asuntosijoittamisen ja osakkeiden kautta keränneet kassat joilla lakkoillaan tarvittaessa vuosia ja laitetaan Suomi säppiin kunnes Orpo ymmärtää neuvotella.
Ketä ei ärsyttäisi kun toisia ei veroteta kuten itseä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen outous on suomenruotsalaiset säätiöt, joilla on myös verovapaus ja joiden rahoilla lahjotaan poliitikot kannattamaan pakkoruotsia.
No ne nyt sentään rahoittaa lahjonnan lisäksi kulttuuria, koulujen harrastustoimintaa ja kaikkea muuta mihin säätiöt on perustettu. Ihan hyvä että ovat olemassa.
On oikein. Mutta se ei ole oikein, että ay-liitot voi suhmuroida verovapaasti. Teollisuusliitto oli myynyt valtavalla summalla osakkeita, verovapaasti!