Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö lapsenne jotakin sinun sanontaasi?

Vierailija
17.01.2007 |

Mulla on tapana sanoa lapsille, että " nyt mä olen tosissani!" ja nyt lapset ovat sen sanonnan sujuvasti omineet omaan käyttöönsä! Hetken mietin, että mistäs 3v on tuollaisen oppinut kunnes nopeasti huomasin, että minultahan se.. Lasten isältä lapset ovat kopioineet myös joitakin vastaavia usein sanottuja juttuja.

Mites muilla? :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, ei oo totta, hyvä homma.

Jos koitat kieltää, niin innostuu ennestään!

Lapsi 2v.

Vierailija
2/13 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kaksospojista sanoo aina sitten että: Nyt rauhoitut, nyt rauhoitut... :) Senkin oppinut minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiiiin samalla äänenpainolla, että oikein hirvittää :)

Vierailija
4/13 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkejen kans leikkiessä kertoo niille että" en minä voi kaikkea muistaa kun mulla on niin huono muisti" . . mun muisti on paaaaaaaaaljon lyhyempi kuin kananlento ja kaikki siitä kommentoi niin kait tyttö on sitten päätellyt että äideillä täytyy olla huono muisti . . .

Vierailija
5/13 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukelle kun puhuu huoneessaan kuuluu : Nyt sitten sanon viimeisen kerran, hieno tyttö, rakastan sinua :D

On nuo ihania! Meillä 3-vuotias tyttö.

Vierailija
6/13 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, jos mulla alkavat hermot kiristyä ja korotan ääntäni, niin lapsi sanoo " älä huuda" samalla äänensävyllä kuin mä hänelle silloin kun hän mökästää turhan kovaa.

Vierailija
7/13 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vielä niin tosissaan tuon huusi mulle päin naamaa.

3

Vierailija
8/13 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksu sitten käyttää sitä samalla lailla, ja lisäksi vielä tehokeinona silloin kun on erityisen hellällä päällä. Hokee joo äiti joo äiti, pakahtumaisillaan olevalla äänellä.

Vierailija
9/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v tytön kanssa ja hän on huono ottamaan käskyjä vastaan joten usein pyydän rauhoittumaan ja sanon että Annas kun äiti selittää tämän!

Nyt tyttö sanoo tuota aina, jos en heti vastaa hänen kyselyynsä et annas kun mä selitän!

Sanon usein että Ei ollakaan tehty tuota pitkään aikaan! Lapsi sanoo: en olekaan tehnyt tätä pitkään päivään :)

Ja valitettava asia on että sitä lörppöä pitää välillä käskeä olemaan hiljaa ja kuulen välillä itekin että TULPA KII!! ja osoittaa etusormella uhmakkaasti.

Vierailija
10/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kuuluu " voi voi" hipi hipi" lapsi 2,5v

Vierailija
11/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian kolme täyttävä kaveri käyttää usein sanontaa " Ootas vähän" . Mutta tulee niitä muualtakin. Eilen veti lipat pihalla ja tuumasi " Hallelujaa" . Ja illalla aikoi kakata vessan kattoon.

Vierailija
12/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on niitä muitakin...välillä vähän naurattaa kyllä :)

Vierailija
13/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun alla (joulupukkia arasteleva) tyttö 2,5v " soitteli joulupukille" :

-" tuukko sää sit mummilaan...? ookoo... Ai et tuu...? Ookoo..."

Vähän väliä kuuluu tytön suusta " jees" , eilen tokaisi ruokapöydässä " höh, patta venkuloi, tulepas sieltä patta" kun kalasteli pastaa haarukkaan.

Meillä on yksi lamppu jossa on jotain kosketusvikaa eli ei aina heti syty ja tyttö räpsyttää valokatkaisijaa ja huutelee " no syty nyt" ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi