Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette tänään?

Vierailija
16.03.2024 |

Itse pyykkäsin. Nyt teen nachopeltiä ja vietän loppupäivän syöden ja katsoen netflixia. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun

Vierailija
2/8 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen haavoja i. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa hommista on jo tehty. Enää saunominen jäljellä ja sitten keskityn rentoutumaan hyvän kirjan ääressä.

Vierailija
4/8 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koiran kanssa lenkillä, sitten syötiin kumpikin. Pesin pyykkiä ja pistin karjalanpaistin uuniin, koira nukkui ja minä lueskelin uutisia, sitten käytiin päivä lenkillä. Join päiväkahvit, koira torkkuu, laitoin astianpesukoneen päälle, robotti-imurin siivoamaan, kuorin perunat ja odottelen että ovat kypsiä ja saan tehtyä muusia, karjalanpaisti on tunteja muhinut ja mureaa, joten hyvää ruokaa tiedossa. Sitten taidan vähän virkkailla ja alan suunnittelemaan iltalenkkiä koiran kanssa. Miehellä on 10 tunnin vuoro tänään.

Vierailija
5/8 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion seurata naisten ampumahiihtoa ja Vera Stanhopea Areenasta.  

Vierailija
6/8 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri töistä. Eväsastioiden pesu ja työvaatteiden pyykkäystä. Pestään itse työvaatteet. Korvaus 5 € / kk. Kokinvaatteita saa pestä. 

Sauvakävelylle myös ennen pimeää. Eväiden laitto huomiselle. Huomenna herätys klo 4.45.

Hyvää viikonvaihdetta itse kullekin 🌻

Vierailija
7/8 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri töistä. Eväsastioiden pesu ja työvaatteiden pyykkäystä. Pestään itse työvaatteet. Korvaus 5 € / kk. Kokinvaatteita saa pestä. 

Sauvakävelylle myös ennen pimeää. Eväiden laitto huomiselle. Huomenna herätys klo 4.45.

Hyvää viikonvaihdetta itse kullekin 🌻

Aha, kaksi hymiötä ei tullut läpi. 

Vierailija
8/8 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistattelen täältä ala-arvoisia kommentteja,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi