Olen ollut Hesarin tilaaja 1990-luvulta asti
On vaikea enää perustella itselleen sen tilausmaksun maksamista. Nykyhallituksen ylistäminen nimettömien pääkirjoitusten takaa menee jo yli. Juttujen taso on ksuttaaltaan laskenut ja digilehteen suolletaan tyhjänpäiväistä täytettä jatkuvalla syötöllä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nimettömien pääkirjoitusten takaa? Mä en kans jaksais niitä liian kevyitä höttöjuttuja parisuhteeseen tai muotiin liittyen. Sanoma-konsernilla on jo Me Naiset. Miksi ne samantyyliset artikkelit pitää tuoda valtakunnan pääaviisiin?
Pääkirjoituksen kirjoittajaa ei enää mainita. Ennen se oli esillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nimettömien pääkirjoitusten takaa? Mä en kans jaksais niitä liian kevyitä höttöjuttuja parisuhteeseen tai muotiin liittyen. Sanoma-konsernilla on jo Me Naiset. Miksi ne samantyyliset artikkelit pitää tuoda valtakunnan pääaviisiin?
Ruoka, autot, kuntoilu jne.voisi jättää pois aivan hyvin. Kuukausiliite on surkea nykyisin. Ap
Mie tilasin aikoinhnaan kuukauen,sain vuuen paskaperit.
Paljon on mennyt AP.lla rahaa hukkaan.
Isoilla kuvilla täytetään palstatilaa. Kiva maksaa suolasta hintaa että saa katsella kuvia. Usein joku graafikko on töhertänyt sivun kokosen ympyrän. Minä olen ilmeisesti pikkulapsi jolla pitää luetuttaa kuvakirjoja.
Joskus oikein tutkin mistä aiheista on kaikki lukijoiden mielipidekirjoitukset ja ilmeni että niitä aiheita oli tyyliin 5 kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oikein tutkin mistä aiheista on kaikki lukijoiden mielipidekirjoitukset ja ilmeni että niitä aiheita oli tyyliin 5 kappaletta.
lapset ja nuoret, koulutus, ihmisoikeudet, luonto,Infrastruktuuri ja sitten polttavin päivän aihe eli nyt se on lakko.
Eli ei 5 vaan 7.