Oletko mennyt yksin tallinnaan, miten saa 2,5h kulumaan laivalla?
Monesti näkee pitkin lattioita makaavia virolaisia työmiehiä.. Ei sekään innosta :)
Kommentit (28)
Buffetissa menee suurin osa matkasta.
Viking X-prsillä voi istua keulabaarissa ottamassa drinksua ja katsella kun maalaiset vetää tanssilattialla humppaa ihan tohkeissaan.
En ole mutta ehdottaisin kaljottelua, toimii aina.;)
Ostan yhden oluen, istun baarissa ja teen ristikoita, sudokuja sekä pelaan tabletilla pasianssia.
Ei niitä työmiehiä ole nyt kun raksat on kiinni
a) menet kahvilaan ja luet kirjaa
tai mihin vaan istumaan. Eckeröllä tykkään lounge paikasta ja siinä saa ruokaa samaan hintaan
Buffassa menee aika ja saa mahan täyteen herkkuja
läyn kiertelemässä kaupat
Ota hytti jos muut ihmiset tuntuu pelottavilta
Jos tuo pieni aika tuntuu mahdottomalta, pakko miettiä miten ihmeessä selviät normaali elämästä.
En ole, mutta olen mennyt bussilla Helsingistä Ouluun. Kestää hieman kauemmin kuin tuo 2,5h.
Kunhan istumapaikka löytyy, niin hyvin menee. Olen kulkenut yksinkin.
2.5 tuntiahan on vaikka paikallaan seisten. Ei se vaadi mitään äksöniä hengailee vaan, voi sitä puhelintakin räplää menee siinäkin aikaa.
Yleensä aika kuluu hytissä, tuntemattomien miesten kanssa nussien.
Perheenäiti22
Aina yksin matkustavan näkökulmasta katsottuna hassu kysymys. Mutta siis, käyn buffetissa syömässä, kiertelen kaupoissa ja kesäaikaan istuskelen kannella, muina vuodenaikoina jossain ikkunan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
2.5 tuntiahan on vaikka paikallaan seisten. Ei se vaadi mitään äksöniä hengailee vaan, voi sitä puhelintakin räplää menee siinäkin aikaa.
Kaikki idiootit räplää nykyään tuota puhelinta koko ajan ja joka paikassa.
Olen istunut kahvilla ja katsellut merelle ikkunasta, käynyt kaupassa katselemassa ja ehkä ostanutkin jotain, yksi drinkki ja sitä juonut hitaasti ihmisiä katsellen, luen jotain ip lehteä.
Kyllä sen ajan saa kulumaan ihan vain olemalla.
Lataat jonkun leffan pädille ja etsit istumapaikan. Buffetissa menee myös aika nopeasti, jos olet ruokailuaikaan liikkeellä. Hytti maksaa tyyliin 10e, jos haluat pötkötellä.
Vastailen älyttömyyksiä Vauva.fi-sivustolle.
Istut jonnekin nurkkaan ja seurailet muiden tekemisiä. Ihan parasta viihdettä.
Lue kirjaa tai tee jotain muuta. Miten matkustat esim junassa?