Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yksinelävän järkevää ostaa astianpesukone?

Vierailija
16.03.2024 |

Tiskaan käsin mutta se kehtuuttaa välillä. Olen myös tisknnut sitä mukaa astiat kun olen käyttänyt niitä mutta joskus jää altaaseen kerääntymään että on alettava tiskaamaan kun kaapissa ei ole puhtaita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole tiskikonetta enkä kaipaa. Tiskaan asiat yleensa saman tien. Vieraita käy harvemmin. Edellisessä asunnossa oli tiskikone mutta en sitä käyttänyt juuri koskaan.

Vierailija
22/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tuota ees kauhiana miettiä? Yhe hengen tiskikoneita saa hintaan 150€ - 300€

Ei se aina rahastakaan ole edes kiinni vaan tarpeesta sekä järkevyydestä. Voihan sitä kokeilla olla ensin ilman ja ostaa jos tuntuu ettei jaksa tiskata. On myös heitä jotka syövät sekä ovat paljon muualla kuin kotona joten ei se kaikkia varten ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä,  mutta veitset tuppaavat ruostumaan tiskikoneessa. Tiskikone on vaivaton ja keittiö on aina siisti.

Mitä ihmeen paskaveitsiä sulla oikeen on? Ei meillä ole vielä 25 vuoteen ruostunut yksikään.

Tajutkaa nyt jo että nämä nykyajan tuotteet ovat aivan umpisurkeita suurin osa, myös ne ennen niin suositut ja kestävinä pidetyt tuotteet. Huomaat jos ostat uusia. 

Vierailija
24/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt ilman pesukonetta, tiskikonetta ja mikroa. Piti muuttaa yhdessä elämän vaiheessa suuremmasta asunnosta pieneen yksiöön huonon taloudellisen tilanteen takia. Koneet jouduin myymään ennen muuttoa, jotta saisin maksettua muuttomiehille.

Jotenkin tähän uuteen elämäntapaan tottui, enkä ole hankkinut uutta tilalle. Kyse ei ole myöskään rahasta enää. Noita jaetaan imaiseksi ihan roskalavaryhmissä.

Tiskikone
25/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten keräät monta päivää astioita siihen. Itse tykkään pestä saman tien ne muutamat astiat mitä päivässä tulee, mutta anna palaa bro jos siltä tuntuu

Asun yksin, mutta kone ostettiin mieheni vielä eläessä. Äitimme pakotti minut tiskaamaan lapsena kotona joka ainoa päivä, halusin tai en. Koko päivän tiskit, vaikka hän oli itse kotona eikä työelämässä. Eikä ollut sairas. Hänkään ei tykännyt tiskauksesta. Päätin, että ostan tiskikoneen heti, kun on varaa ja ensimmäinen kone tuli meille 70-luvun lopulla.

moi

Vierailija
26/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksineläjänä ostin uuden kun vanha hajosi.  Mulla käy lapset + jälkikasvu kylässä mutta kyllä yksinkin käytän sitä.  Käytän esihuuhteluohjelman ensin koska en joka päivä käynnistä konetta,  sit vasta pesuohjelman.

Vierailija
27/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrsin vain voileipiä yksin, niin ainoa tiski on voiveitsi.

Eli et osaa tehdä ruokaa. Opettele, niin ruokavaliosi monipuolistuu.

Vierailija
28/28 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on täyspatteri lautasia ym. eli n. 6 hengen setti lautasia, laseja ym. ja kokkailet itse monenlaista, niin ehdottomasti kannattaa yksineläjänkin hankkia astianpesukone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän