Lopettaisinko suhteen?
Moi! Oon tapaillut useemman vuoden harvakseltaan yksinäistä eronnutta miestä, jonka kanssa seksi on ollut molemmista tosi hyvää ja koko ajan parempaa. Asutaan kaukana eikä kumpikaan voi muuttaa töitten yl takia. Alkuun mies puhui ettei halua näistä syistä sitoutua, sitten alkoi haluta kihloihin ja viimeset pari vuotta valittanut, kun ei oo vaimoa tai ystävää, joka asuis lähellä tai että mä pääsisin käymään ees viikottain, ite ei pääse tietyistä syistä käymään kuin älyttömän harvoin. Mulle riittäis tapailu parin viikon välein, mutta mies ei oo ikinä tähän tarttunut. Ei koskaan ees kysy eikä halua sopia, koskei osaa suunnitella, seuraavaa tapaamista. Nyt tuntuu, että vaan pitkittää ja pitkittää näkemistä . Alkanu tuntumaan, että oon joku varahenkilö, kunnes sattuu löytämään jonkun paremman lähempää. Pitäiskö mun vaan ilmottaa, että mä jätän nyt sen kokonaan ja jättää, vaikka se taas sanoo ettei halua eroa? Oon sille sopimaton, jota se suree, ja itelläkään ei oo enää oikein iloinen olo tästä jutusta.
Kommentit (8)
Oonko ainut, joka on koskaan tällaista joutunut miettimään? Please laittakaa kommentteja vaikka oisitte ite olleet kauan sitten samanlaisessa tilanteessa
Mitäpä, jos kokeilisit olla kuskinpaikalla elämässäsi ja tehdä itse päätöksesi.
Niinkuin sanoit, mies ei alkuun halunnut vakavaa suhdetta välimatkan takia. Sitten varmaan kuitenkin tykästyi sinuun kunnolla ja toivoi, että välimatka-asian voisi jotenkin ratkaista. Varmaan nyt sitten on tajunnut, että välimatka pysyy, ja kokee harvan tapailun vaikeana.
Joo mä lopetan kokonaan. Musta tuntuu että sillä on jo joku muu, hölmöä kuvitella, että jäis ees kaipaa aan mua oikeesti.
Tuu ap kertoon mitä kommentteja saat kun kerrot päättäväsi jutun.
Aina kun tunteet mukana niin lopettaminen on hankalaa vaikka se onkin / olisikin järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä lopetan kokonaan. Musta tuntuu että sillä on jo joku muu, hölmöä kuvitella, että jäis ees kaipaa aan mua oikeesti.
Hänestä saattaa myös tuntua ettet kaipaa häntä, kun sulle sopii tavata niin harvoin. Ehkä hän on kaipauksensa kanssa kipuillut jo hyvän aikaa. Ehkä ette vaan ole tässä asiassa tarpeeksi samanlaisia.
En itsekään haluaisi suhdetta, jossa nähdään vain parin viikon välein. Tuntuisi kurjalta, ja varmaan jossain vaiheessa tulisi olo, että ehkä olisi parempi lopettaa kokonaan. Turha kärvistellä suhteessa joka tuntuu vajaalta, vaikka toisesta välittäisikin.
Kyllä mies pitää kiinni ja sopii edes suunnilleen ja haluaa tietää milloin tavataan, jos naisesta oikeasti välittää